Etter timer i telefon..* Oppdatert*

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Er saken min endelig til behandling hos Nav.. Har ringt hver dag i flere uker.. I dag fikk jg ei koselig dame som endelig fikser saken... Hurra.. penger til jul ;)

Hurra! Hjelper å treffe på de rette folka:)

Ja det har myyye og si.. De pleier som regel ikke å ville sette over til forvaltning.. Men i dag godtok de det siden jeg visste at papirene mine er der.. Forrige uke ringte en Nav konsulent ned fra mitt Navkontor og de bekreftet at papirene lå der.. Men de gjorde ikke noe med det da..!! Makan..

Dumme meg trodde de hadde ordna det.. Men neida ringer i dag og det er fortsatt ikke i orden.. Blei så sint at jeg bare slang på røret.. Nå går turen ned på det lokale navkontoret og jeg går ikke derfra før pengene er overført..!!!!

Har at på til mest sannsynlig fått urinveisinfeksjon og har faktisk ikke penger til Penecilin..Arrrggg.. Mestlyst til å grine av hele greiene..

Håpløst! Stå på krava og ikke gå før du har fått det du skal ha! Krysser fingre og tær for deg her jeg sitter. LYKKE TIL og god bedring!!

Har vært der nå.. har mest lyst til å grine de er ikke særlig hjelpsomme... Ble lovt nok en gang at saken blir ordna i dag

Back
Topp