Etter tidlig ultralyd

bessie

Elsker forumet
Klare dere å slappe av da? Eg mener vist de ser hjerte slår og alt ser fint ut.

Eg klare ikke heilt å slå meg til ro. Eg har hatt ma og sa tidligere. Har lyst å dra på en ny ultralyd i uke 12 men mannen min har ikke så lyst til det.

Klarer ikke slappe helt av nei.. Kan jo gå galt fordet. Har også lyst på ul i uke 12. Men da må jeg ta det privat...

Jeg også, har bestilt time i uke 13:) bare for å se at alt fremdeles er ok. Koster ikke mer enn 600,- og det er det verdt:)

Jeg var på ultralyd 8+2, fikk beskjed om at alt så bra ut.
Men bestilte en til når jeg er 13+0. Da får man jo sett mer, også er det betryggende syns jeg :-)

Jeg skal også i uke 13. Tok en i uke 8 og sa til fastlegen at jeg ønsket tul. Ble henvist til uke 13:)

Jeg har aldri opplevd sa eller ma, så jeg føler at det ikke er nødvendig med en ekstra ul. Men om jeg hadde det, tror jeg det hadde vært annerledes. Kjenner på masse symptomer hver dag, og synes det er betryggende nok fram til jeg ser at magen begynner å komme :)

Du er ikke alene, har selv vært igjennom en sa og en ma, er 10 uker på tirsdag og har vært på ultralyd og klarer ikke ta med ro fordet om. Har mista sent i første trimester hver gang så klarer ikke helt å tro at det skal gå bra denne gangen.. Håper vi alle kommer oss til mål :)

Tror jeg skal klare å slappe av etter tul i morgen, håper det :)
Her koster det forresten 1400-1600 for privat ul så blir veldig dyrt om jeg skulle gått ofte..

Jeg vil gå på tidlig UL i håp om å få slapp av litt mere, jeg har aldri mistet, men man er jo aldri sikker!
Men samboer nekter :( han syns det er totalt unødvendig når vi ikke kan gjøre noe med det allikevel. Mister vi så mister vi. Punktum.
Er jo UL i uke 18 og hans syns det er nok med det :(
Jeg tenker på spiren hele dagene og kan ikke slå meg i ro med hans mening, jeg VIL se at det er noe der! Og jeg vil høre at alt ser bra ut! :( Men det er vel sikkert dårlig gjort av meg å booke UL uten han.....?

Jeg vil gå på tidlig UL i håp om å få slapp av litt mere, jeg har aldri mistet, men man er jo aldri sikker!
Men samboer nekter :( han syns det er totalt unødvendig når vi ikke kan gjøre noe med det allikevel. Mister vi så mister vi. Punktum.
Jeg tenker på spiren hele dagene og kan ikke slå meg i ro med hans mening, jeg VIL se at det er noe der! Og jeg vil høre at alt ser bra ut! :( Men det er vel sikkert dårlig gjort av meg å booke UL uten han.....?

Da hadde jeg booket tul og bare gitt han valget om å bli med eller ei! Nekter han å bli med hadde jeg dratt alene. Hvis dette er noe du trenger for å slappe mer av synes jeg det er tullete av han å nekte deg..
Samboer her syntes heller ikke vi trengte det, men når jeg fant ut at jeg ville likevel, blir han selvfølgelig med uten å mukke ;) tror han gleder seg også.. :)

Eg hadde bestilt en time uansett. Vil han ikke være med så vil han ikke. Her har eg aldri mista etter hjerte begynne å slå så samboer min mener vi er over faren sonen men eg klare ikke å slappe av. Kanskje eg og bare skal bestille :-P

Jeg klarer ikke helt å slappe av, var på kontroll 8+2 å alt så bra ut, veldig glad jeg skal ditt på onsdag 16/3 da er jeg 11+4 kanskje jeg blir litt mer rolig da :) tenkte å begynne å si det til familien etter ul til uka :) da å blir det litt mer virkelig:)

Roa mæ helt ned etter tidlig ul. Det var helt utrolig og så deilig. Nei nå stoler jeg på at det går bra og så skulle noe annet skje, ja så er det en mening med det :)

Vært på to ultralyder så langt ( siste i går ) og skal igjen om 4 uker men lurer på om jeg må ta en privat utenom også for klarer ikke slå meg til ro med det. Vi var jo på 3 ultralyder sist hvor alt var fint og hjertet slo og så i uke 9 hadde det stoppet :( så er nok derfor jeg ikke føler at vi er safe selv om alt ser bra ut på ultralyd....

Tviler på at jeg kommer til å klare slappe av... Skal på sykehuset på tirsdag, da er jeg 8+3. Og jeg har tenkt til å bestille selv i uke 12-13 i tillegg. Verdt pengene :)

Er 20 uker på vei og klarer fremdeles ikke å slappe av. Bare venter på å passere 23 uker og håper jeg kan slappe av da.
Satt bare å venta på oul etter tul

Virker som det er mange som tar tidlig ul? Noen som får dekket /skal det mye til? Jeg er i uke 8, skal til kontroll hos fastlegen i uke 12, ellers skjer det ingenting før oul... Det er jo evig lenge!! Tror det blir tidlig ul privat i uke 13 eller noe..

Virker som det er mange som tar tidlig ul? Noen som får dekket /skal det mye til? Jeg er i uke 8, skal til kontroll hos fastlegen i uke 12, ellers skjer det ingenting før oul... Det er jo evig lenge!! Tror det blir tidlig ul privat i uke 13 eller noe..
Jeg sa til fastlegen at jeg ønsket. Men går jo ann å gjøre det privat som du sier. Hvertfall hvis legen sier nei.

Jeg fikk siden det er et prøverør-foster. Flere her som har fått pga flere sa og ma tidligere. Og selvfølgelig en del som får pga blødninger :)

Back
Topp