Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil gå på tidlig UL i håp om å få slapp av litt mere, jeg har aldri mistet, men man er jo aldri sikker!
Men samboer nekterhan syns det er totalt unødvendig når vi ikke kan gjøre noe med det allikevel. Mister vi så mister vi. Punktum.
Er jo UL i uke 18 og hans syns det er nok med det
Jeg tenker på spiren hele dagene og kan ikke slå meg i ro med hans mening, jeg VIL se at det er noe der! Og jeg vil høre at alt ser bra ut!Men det er vel sikkert dårlig gjort av meg å booke UL uten han.....?
Eg hadde bestilt en time uansett. Vil han ikke være med så vil han ikke. Her har eg aldri mista etter hjerte begynne å slå så samboer min mener vi er over faren sonen men eg klare ikke å slappe av. Kanskje eg og bare skal bestilleJeg vil gå på tidlig UL i håp om å få slapp av litt mere, jeg har aldri mistet, men man er jo aldri sikker!
Men samboer nekterhan syns det er totalt unødvendig når vi ikke kan gjøre noe med det allikevel. Mister vi så mister vi. Punktum.
Er jo UL i uke 18 og hans syns det er nok med det
Jeg tenker på spiren hele dagene og kan ikke slå meg i ro med hans mening, jeg VIL se at det er noe der! Og jeg vil høre at alt ser bra ut!Men det er vel sikkert dårlig gjort av meg å booke UL uten han.....?
Jeg sa til fastlegen at jeg ønsket. Men går jo ann å gjøre det privat som du sier. Hvertfall hvis legen sier nei.Virker som det er mange som tar tidlig ul? Noen som får dekket /skal det mye til? Jeg er i uke 8, skal til kontroll hos fastlegen i uke 12, ellers skjer det ingenting før oul... Det er jo evig lenge!! Tror det blir tidlig ul privat i uke 13 eller noe..
Jeg fikk siden det er et prøverør-foster. Flere her som har fått pga flere sa og ma tidligere. Og selvfølgelig en del som får pga blødningerVirker som det er mange som tar tidlig ul? Noen som får dekket /skal det mye til? Jeg er i uke 8, skal til kontroll hos fastlegen i uke 12, ellers skjer det ingenting før oul... Det er jo evig lenge!! Tror det blir tidlig ul privat i uke 13 eller noe..