Etter stormen skinner regnbuen.

Helt sant Sara...
Vi snakket mer storesøster om akkurat dette. Vi spurte henne om hva hun tenkte hvis jeg ble gravis igjen. Å hun ønsket seg veldig flere søsken. Vi snakket om at selv om det skulle komme en til inn i familien så ville det ikke bli for å ta over LilleP sin plass. For det nye søsknet har hvert ønsket hele tiden.

Vi får ikke et "nytt" barn, vi får en til.
En til ja. Jeg mente jo "en baby til" når jeg skrev et nytt barn. For meg er et nytt barn en baby nemlig. Jeg har jo også omtalt en baby som "fersk" jeg på jobb og det reagerte mange på. Vel. Fersk, nyfødt, ny, baby. Ja.

Lykke til i jakten på barn nr 3.
 
El fra den eggstokken med eggleder er i alle fall litt greit sånn for befruktningen sin del, ja. :)
 
En til ja. Jeg mente jo "en baby til" når jeg skrev et nytt barn. For meg er et nytt barn en baby nemlig. Jeg har jo også omtalt en baby som "fersk" jeg på jobb og det reagerte mange på. Vel. Fersk, nyfødt, ny, baby. Ja.

Lykke til i jakten på barn nr 3.
Skjønte hva du mente :) Vi sa nytt barn i begynnelsen vi også.. Men så følte vi at det ble litt rart etterhvert :)
Det jeg mente var at det var viktig for oss å forklare snuppa hvordan vi tenkte hvis det skulle komme en til :)
 
Skjønte hva du mente :) Vi sa nytt barn i begynnelsen vi også.. Men så følte vi at det ble litt rart etterhvert :)
Det jeg mente var at det var viktig for oss å forklare snuppa hvordan vi tenkte hvis det skulle komme en til :)
Mm, greit å velge seg ord som ungene forstår. At det ikke er en erstatning, men en til.
 
Mm, greit å velge seg ord som ungene forstår. At det ikke er en erstatning, men en til.
var det vi tenkte også :)
Barn trenger konkrete ord og forholde seg til. Det var en ting vi lærte fort under sykdomsperioden med LilleP
 
PP1 - CD17 - DPO2

Så var jeg tilbake i DPO-land. En verden av venting. Å midt i DPO ventingen kommer følelser og tanker rundt tapet av LilleP. Noen dager er tyngre enn andre. Å redselen over at det skal skje noe med det barnet som forhåpentligvis kommer. Det er så mange ting som kverner rundt i hodet. Å følelsene som kommer med det å prøve på å bli gravid toppet med savnet etter han som er borte. Det kan bli emosjonelt veldig fort noe som gjør ventingen enda vanskeligere.
Så nå sitter jeg her da å venter på at dagene skal gå slik at det er "fornuftig" å teste.

Nå får jeg fylle dagene med ting å gjøre så de går fortere...
 
Så utrolig trist å høre om lille P. At livet kan være så brutalt og urettferdig... det finnes ikke ord!
Håper at veien til et barn til går raskt og fint ❤️
 
Så utrolig trist å høre om lille P. At livet kan være så brutalt og urettferdig... det finnes ikke ord!
Håper at veien til et barn til går raskt og fint ❤️

Takk for medfølelsen. Jeg håper virkelig at det skal komme en til liten en snart :)
 
For en ufattelig trist historie. Fikk vondt langt inni hjerterota :( Ønsker dere masse lykke til med prøvingen :Heartred Måtte 2020 bli året for dere :Heartred
 
Sliter med å finne ord, dette var forferdelig å lese! :( for en tapper familie dere er, å for en modig storesøster! :Heartred ønsker dere masse lykke til!:Heartred
 
Back
Topp