Etter stormen skinner regnbuen.

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Livet kan blåse opp til storm mange ganger i livet ditt. For meg har det hvert flere av dem.
I 2001 ble moren min påkjørt og drept av ei som fyllekjørte.
2010 kom Vesla i hu og hast på operasjonsbordet 4 uker før tiden, morkakeforløsning.
Å i 2014 hadde jeg svangerskap utenfor livmor der de holdt på å miste meg. Det var en bestemt lege på poli.gyn. som overtalte meg til å bli natten over. Hadde jeg reist hjem hadde jeg ikke våknet morgenen etter.

I 2015 kom vårt siste tilskudd til familien. Gutten som skulle gjøre familien komplett. Å det føltes ut som vi var fulltallige. Men sommeren 2017 tok livet en 360 og sendte oss ned i ett vakuum der man aldri slutter å svømme for livet. Lille P på 2 år hadde fått leukemi.

Etter en god runde med behandling så det endelig ut til at vi skulle få lov å finne tilbake til livet vårt som familie. Å i januar 2018 var han kreftfri. Vi bestemte oss for å gifte oss dette året. Etter 10 år sammen var dette rette måten å feire livet på. Etter en fantastisk sommer sammen tok livet igjen en 360 å sugde oss tilbake inn i vakuumet. I oktober 2018 fikk Lille P tilbakefall, denne gangen måtte han transplanteres. 15 februar (selveste barnekreftdagen) skulle lillebror få livet i gave av storesøster. Storesøster på 8 skulle donere en del av sin benmarg til lillebror så han endelig skulle bli frisk. Men 3 måneders kontrollen viste at det ikke var så vellykket som vi håpet, og det var fremdeles kreft i den lille kroppen. Igjen stilte storesøster opp. Denne gangen fikk vi hente ut nye krigerceller fra henne som lillebror skulle få en gang i måneden for å holde kreften i sjakk til han kunne transplanteres igjen om minimum ett års tid.

Etter måneder med behandling, ett hjem fylt av sykehus, medisiner, IV-næring og 2-3 sykehusbesøk i uken ble han akutt dårlig. Å i november ble han hentet hjemme med ambulansen og innlagt på barneavdelingen.
7. november kom beskjeden vi hadde fryktet de siste 2.5 åra. Det er ikke mer vi kan gjøre annet enn å gi ham en verdig avslutning på livet. Å 16. november 2019 som sommerfuglen vår vingene fatt og fly mot himmelen.


Så nå, i 2020 håper vi at livet endelig skal snu. Ønsket om ett barn til har hvert her lenge. Men vår sykehusboble var ikke tilpasset babymager og spebarn. Så nå håper vi at det nye året skal bringe oss ett mirakel.

Det er jo som de sier: Etter stormen skinner regnbuen.
 
Fy søren :(
Dere er virkelig i alle foreldres største mareritt ❤️
Mistet min første i dødfødsel, men vil ikke sammenligne det med den turbulensen dere har vært i de siste årene. Ønsker dere alt godt i sorgen, og måtte prøvingen raskt gi en fin liten spire til dere.
Klem
 
Fy søren :(
Dere er virkelig i alle foreldres største mareritt ❤️
Mistet min første i dødfødsel, men vil ikke sammenligne det med den turbulensen dere har vært i de siste årene. Ønsker dere alt godt i sorgen, og måtte prøvingen raskt gi en fin liten spire til dere.
Klem
Tusen takk. Å miste ett barn er vondt uansett. Men jeg føler vel at jeg har fylt kvota på livserfaringer nå.
 
PP1 - CD14
Så prøver vi igjen. Jeg som trodde mine dager i "prøverforumet" var talte. :hilarious:

I morgen skal liksom være EL-dagen. Men om det er EL fra riktig side det er jeg usikker på. Vet liksom ikke om det er noen måte å finne ut av det på heller uten legeundersøkelser. Håper det går fort. Kjenner at eggstokkene rister hver gang er ser eller kjenner lukten av en nyfødt babis :p:rolleyes:

Så da må man bare hoppe til køys og håpe på det beste.
 
Fy fader så forferdelig og meningsløst å miste sitt lille barn til sykdom :( Ønsker dere masse lykke til med prøvingen ❤️
 
For en grusom historie, klarer ikke å forestille meg hvordan det vil være en gang! Lykke til, ønsker dere alt godt!
 
Så ufattelig mye vondt du har gått gjennom :sad010Ønsker deg lykke til med prøvingen og følger deg gjerne videre :Heartred
 
Utrolig mye vondt dere har vært igjennom.
Masse lykke til med prøvingen og krysser fingrene for at dere ikke trenger å vente lenge på nestemann.
Følger deg gjerne videre.
 
Finner ikke ord.. blir helt satt ut av alt dere har måtte gå igjennom

Er samtidig skikkelig imponert over den styrken du viser. Masse lykke til med prøving ❤
 
Finner ikke ord.. blir helt satt ut av alt dere har måtte gå igjennom

Er samtidig skikkelig imponert over den styrken du viser. Masse lykke til med prøving ❤
Jeg tror at vi alle har den styrken i oss. Man må bare velge selv hvordan man bruker den :)

MEN jeg had mine dager jeg også, der jeg er totalt i kjelleren og ikke vil stå opp.
 
Håper inderlig dette er året deres fyllt med mye glede og en liten en!
 
Lykke til i jakten på et nytt barn som skal gjøre familien komplett. Erstatte lille P kan selvsagt ingen gjøre. Men den lille blir en egen person. Som kanskje kan komplettere familien.
 
Lykke til i jakten på et nytt barn som skal gjøre familien komplett. Erstatte lille P kan selvsagt ingen gjøre. Men den lille blir en egen person. Som kanskje kan komplettere familien.

Helt sant Sara...
Vi snakket mer storesøster om akkurat dette. Vi spurte henne om hva hun tenkte hvis jeg ble gravis igjen. Å hun ønsket seg veldig flere søsken. Vi snakket om at selv om det skulle komme en til inn i familien så ville det ikke bli for å ta over LilleP sin plass. For det nye søsknet har hvert ønsket hele tiden.

Vi får ikke et "nytt" barn, vi får en til.
 
PP1 - CD15 (EL)

Så var EL dagen her da. Blir spennende å se de neste dagene om det skjer noe.. teststrimlene ligger å hyler i skapet på badet etter å bli brukt :hilarious: Har hatt murringer i venstre side i hele dag og småvondt. Å hvis det stemmer da at jeg har EL fra venstre side så betyr også det at det er fra riktig side.. Altså den MED eggleder :p

Så vi får ta en runde til i sengehalmen i kveld. Kanskje er vi heldige!
 
Back
Topp