etter-rier

x1x*hemlis_i_magen*

Elsker forumet
jeg hadde ganske kraftige etter-rier med nr 1.. men har hørt at det blir verre med nr 2, hun som sa dette hadde ikke etter-rier med første da.. men stemmer det?

Synes de har vært like med alle 4...

fikk også beskjed om at det kom til å bli verre med nr to. men du får sluke noe paracet:)

Har oxo hørt det skal være værre med nr 2, men jeg hadde det ikke med noen av mine..[:)]

Det har jeg også hørt. Men det er nok individuelt som alt annet. Ikke sikkert du får så vondt:)
Kan jo ikke grue deg for etter rier nå:) haha. Først kommer jo fødselen:)

På meg stemte det. Merket svært lite til etterrie med første mann. På andre mann var de ganske vonde ja. Har hørt de blir verre etter hver fødsel. Så må si jeg gruer meg til etterriene når lille i magen er født. Håper ikke de blie kjempe mye verre enn de jeg hadde med jenta mi.

Synes det var like vondt med begge etter hva jeg husker..[&:]

ORIGINAL: barn2

Det har jeg også hørt. Men det er nok individuelt som alt annet. Ikke sikkert du får så vondt:)
Kan jo ikke grue deg for etter rier nå:) haha. Først kommer jo fødselen:)

haha? gruer meg ikke til fødselssmerter, men forrige gang hadde jeg ikke hørt om etter-rier før jeg lå å vrei meg.. så syns det er greit å være forberedt på at det KAN bli verre..

Eg hadde litt etter rier med første mann og litt med andre mann. Ikkje sånn kjempevondt [:)]

Men med tredje, då kjente eg da godt då...huff hu som eg låg på rom med ville jo ringa på folk når eg låg der å ynka meg, hu va sikker på atte nåko måtte vera gale. Menne gjekk egentli fort øve, hadde de berre den eine dajen [:)]

ja har hørt det blir værre med nr.2.

Kan ikke huske å ha hatt etterrier med førstemann, men nå sist kjente jeg det gooodt ja[;)]

Ja, de var helt jævlige denne gangen. Var nesten som å ha rier pånytt. [:'(] Heldigvis er det over nå, hadde det ca 1 uke

Jeg hadde ikke noe særlig etterrier med Elias,men med andremann så var det helt jævlig,jeg hadde KS og det værste med det hele syns jeg var etterriene[:'(] Varte i 3 dager[;)]

TRor ikke jeg hadde så mye etterrier med nr. 1 (fikk smertestillende pga jeg måtte sy mye, så kan godt hende jeg hadde noe uten at jeg merket det...)
Var vooooooondt med nr. 2![&:] HAdde skikkelig vonde etterrier når jeg ammet, men de varte bare et par dager, men jeg syns de var verre enn riene under fødselen...

hadde mye verre etterier med nr2, gla jeg hadde hamstra naproxen og paracet til jeg kom hjem fra føden - fikk også tildelt naproxen og paracet der

ORIGINAL: Bollen

Synes det var like vondt med begge etter hva jeg husker..[&:]

å huff a meg... og jeg som syntes det var ille nok denne gangen...

Back
Topp