Etter-rier

Det var veldig lenge ja. Sikker på at det var etter rier? Satt de i magen liksom?

De bar kanskje ikke like vonde etterhvert, men mer som akutt luftsmerter hver gang utdrivningsrefleksen kom. Og det varte lenge før det gikk helt over. Ikke sikkert det er etterrier da...

De bar kanskje ikke like vonde etterhvert, men mer som akutt luftsmerter hver gang utdrivningsrefleksen kom. Og det varte lenge før det gikk helt over. Ikke sikkert det er etterrier da...

Jeg hadde vond utdrivingsrefleks. Men mer slik at hele puppen ble vridd[emoji23][emoji23][emoji23]
Ikke godt å si hvorfor du hadde vondt så lenge etterpå.

Jeg hadde vond utdrivingsrefleks. Men mer slik at hele puppen ble vridd[emoji23][emoji23][emoji23]
Ikke godt å si hvorfor du hadde vondt så lenge etterpå.

Oooh kjenner meg igjen i det du sier! Puppen blir vridd [emoji85][emoji23] perfekt beskrivelse! fryyyktelig vondt!!

Hadde vonde etterrier med andremann, og har også hørt at det blir verre for hvert barn[emoji33]

Hadde noe etterrier med nr to, men med nr tre (keisersnitt) hadde jeg ikke noe særlig med etterrier.

Jeg har hatt styrtfødsler med begge mine. Etterriene har vært forferdelige! De første 2 døgnene spesielt men de hang i lenge. Spesielt når jeg ammet! Men da er babyen ute og dere kan få smertestillende! Er jo viktig å komme skikkelig i gang med amming- ikke noe gøy når etterriene er så vonde da:(

Back
Topp