Dere som har født mer enn 2 ganger før..
Blir etter-riene verre og verre for hver gang?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg hadde etterrier i flere mnd med forrige. Hver gang jeg fikk utdrivningsrefleksen så fikk jeg skikkelig luftsmerter. Har sett litt på hold-in for etterrier. Mulig jeg investerer i det denne gangen.
Hva er etter-rier? Aldri hørt før
(Selv om dette er nr.2)
Rier etter at ungen er komt ut? Er det vanlig?
Så det vil si at jeg kan få det denne gangen da. Jaja, så lenge det går over så..Etterrier er at livmoren trekker seg sammen til før-svangerskap-størrelse etter endt fødsel. Det kan ta noen dager og gjøre vondt for en del kvinner, andre kjenner det ikke.
Så det vil si at jeg kan få det denne gangen da. Jaja, så lenge det går over så..![]()

Aldri hørt om! Hvor får man tak i sånt?

Det var veldig lenge ja. Sikker på at det var etter rier? Satt de i magen liksom?Syns det er veldig rart at jeg slet med dette i nesten 6 mnd. Livmoren min hadde trekt seg helt sammen før jeg dro fra sykehuset. Likevel har det gjort vondt lenge i ettertid.
Syns det er veldig rart at jeg slet med dette i nesten 6 mnd. Livmoren min hadde trekt seg helt sammen før jeg dro fra sykehuset. Likevel har det gjort vondt lenge i ettertid.
Jeg hadde bare etter-rier dagen etterpå fødsel. Men disse riene synes jeg neste gjorde vondere enn vanlig rier. Spiste smertestillende som sukkertøy.
Hadde det ikke med fødsel nr 1.
Men må ærlig si at jeg gruer meg litt til tiden rett etter fødsel![]()
Er liksom ikke like "greit" med rier, etter ungen er ute. Da skal en jo bare kose segHelt enig! Og de smertene tok meg fullstendig på senga. Var ikke forberedt på at det skulle gjøre så vondt ETTER fødsel!
Etterrier? Har ikke hatt det noen av det noen av gangene.Dere som har født mer enn 2 ganger før..
![]()