Etter-rier

Tvilling82

Glad i forumet
Noen fler som sliter med dette?
Fikk en tablett mot det rett etter fødselen, og har vært bra etterpå, helt til idag... Nå går jeg med etter-rier rett som det er. Vondt!
Noen som har noen gode råd mot dette også?

Fikk en paracet og en naproxen på sykehuset da jeg hadde etter-rier. Det hjalp for meg ihvertfall[:D]! Naproxen går over i morsmelken, men jordmødrene sa det var så lite så babyen merket ikke noe til det, og det var ikke skadelig.

Huff, det hadde jeg masse av. Spesielt da jeg ammet, da var de skikkelig sterke.. Det går sikkert over for deg snart. [;)]
Har dessverre ingen råd..[8|]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Huff, det hadde jeg masse av. Spesielt da jeg ammet, da var de skikkelig sterke.. Det går sikkert over for deg snart. [;)]

huff ja...det gjorde skikkelig vooooooooooondt----
men trøst deg med at det går over det også, som alt det andre ubehagelige med å føde...[;)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Uff ja, slite med det no. Fekk ingenting for det på sjukehuset eg, men det dabbar av og glede meg til det forsvinn heilt...for AU det er vondt[&:]

Merket aldri noe til etter-riene jeg..
Men hvet at hu jeg delte rom med på barsel fikk 2 paracet og 1 napraxen for det...
Når er det "normalt" å få det da og får de fleste det...??

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: knerthen

Men hvet at hu jeg delte rom med på barsel fikk 2 paracet og 1 napraxen for det...
vanligvis s¨får en det såog si alt fra noen timer etter fødsel til noen dager,alle har det sideb det er livmoren som trekker seg sammen,noen har det sterkere en andre, flergangsfødende gar det hardere en førstegangs

så da kan det hende jeg hadde det mens jeg lå i narkose eller de foret meg på smertestillende da..
når jeg tenker etter så fikk jeg noen tak i magen innimellom når jeg var på sykehuset...  

vanligvis s¨får en det såog si alt fra noen timer etter fødsel til noen dager,alle har det sideb det er livmoren som trekker seg sammen,noen har det sterkere en andre, flergangsfødende gar det hardere en førstegangs

så da kan det hende jeg hadde det mens jeg lå i narkose eller de foret meg på smertestillende da..
når jeg tenker etter så fikk jeg noen tak i magen innimellom når jeg var på sykehuset...  
ja og de takka du hadde var muligens etterier og du fikk vel smertestillende i forbindelse med ks så da er det ikke sikkert du merket det noe særlig, ofte merket en det når en ammet

Jeg hadde ikke ks, men måtte legges i narkose for å bli sydd sammen det jeg revnet.., så jeg blei foret på smertestillende under hele oppholdet så er nok derfor de ikke var så sterke da..
Ja, var sånne tak som kom når jeg ammet.. trudde det kom av at jeg blei kaldt eller noe jeg..hehe[:D][:D]

Back
Topp