Etter p-pilleslutt...

¤toby¤

Forelsket i forumet
Er det vanlig å ha mens-liknende smerter med jevne mellomrom i syklusen når man har sluttet med p-piller??
Sluttet for et par måneder siden, og opplever disse murringene et par ganger i uka...

Noen som har opplevd det samme?? 

ja! sånn har eg og det. håbe virkelig det e graviditetssymptomer eg[;)] ei venninne av meg hadde det ser du, hihi[:)] Men eg e bare i min første syklus etter p pilleslutt, så det spørs

Jeg er i min andre syklus - og håper jo selvfølgelig også :)

jeg ble gravid tre uker etter p-pille slutt, og jeg hadde mens murringer!!! I flere uker, så tvi tvi [:D]

oioi, hehe - du må ikkje sei sånn! [;)] [:D] Krysse fingre og alt som kan krysses for harde livet eg nå, hehe

hadde gått på pillen i maange år, så jeg trodde det tok lang tid.. men så feil kan man ta[:D]

Heldig du[:D] Håbe eg og blir det, hihi[:)] tok test idag, negativ... mn bare 10 dager siden eg tror eg hadde EL, så va jo litt tidlig. Men konne ikkje dy meg[;)]

ORIGINAL: *Tjorven*

jeg ble gravid tre uker etter p-pille slutt, og jeg hadde mens murringer!!! I flere uker, så tvi tvi [:D]

jeg ble også gravid 3 uker etter p-pille slutt... men jeg fikk forstoppelse jeg.. ikke noe godt...

jeg tok test 4 dager etter forventet mens, den var da positiv... er vel litt forskjellig når den viser pos tror jeg[:)]

ja, det e veldig varierende fra person te person det der - ingen fasitsvar. Får vente någen dager te å se om TR komme. Forhåpentligvis komme den ikkje[:)]

nå kommer jeg og ødelegger all moroa...

jeg har og hatt det fra tid til annen, men har prøvd i over et år nå uten resultater...

om du har det sterkere sånn midt i syklusen kan det være el smerter sånn by the way

hihi, ingen fare - bare bra, så eg ikkje tar heilt av her[;)] Mensmurringer e nok langt i fra et sikkert tegn nei[;)] Men får håbe litt allikevel=)

Godt poeng me EL ja, det kan og ver det:) Men eg e nokså sikker når eg hadde EL, og då va det vondt/ubehagelig på en annen måte.

Ønske deg masse lykke te videre, håbe det blir ein liten spire på deg snart[:D]

Ja æ opplevde flere ganger

Back
Topp