• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Etter mye om og men...

Honning

Glad i forumet
...har jeg fått svar idag.
Har vært mye opp og ned her i det siste:
¤ begynte å blø 21.mai, og tenkte nå er det over...
¤ negativ test hjemme 24.mai, og jeg gikk rett i kjelleren...
¤ blodprøve 26.mai, med svar 28.mai - POSITIV- Hurra!! Ble kjempeglad!!
¤ ny blodprøve 29.mai - HCG har gått drastisk ned, jeg har hatt en kjemisk graviditet... Gikk rett i kjelleren igjen...

Hadde virkelig tro på at denne gangen var jeg gravid, men den gang ei...
Akkurat nå har jeg bare lyst til å gråte og grave meg ned.

Nei, huffameg Honning[:(][:(] dette var lite gøy å lese.. For en berg og dalbane du har gått gjennom de siste dagene..[&:]

Ord blir fattige når sånt skjer, så sender berre deg ein god klem eg!!

ORIGINAL: [miss]

Nei, huffameg Honning[:(][:(] dette var lite gøy å lese.. For en berg og dalbane du har gått gjennom de siste dagene..[&:]

Signerer.

ORIGINAL: [miss]

Signerer [miss] her.. Urolig leit å høre om opplevelsene dine de siste dagene.. Og skjønner veldig godt at du ikke har det lett i dag.. Må dere ta godt vare på hverandre, trøste hverandre og gråte..
Mange klemmer til deg!

Huff da... d var triste nyheter [:(]
Må bare signere de andre her og sender deg en stor trøsteklem Ord blir fattige..
Bruk tiden til å komme litt over dette, slapp av i sommer, ta vare på hverandre og lad opp batteriene, så sitter nok spira på neste forsøk skal du se [;)]

ORIGINAL: MsRose

Må bare signere de andre her og sender deg en stor trøsteklem Ord blir fattige..
Bruk tiden til å komme litt over dette, slapp av i sommer, ta vare på hverandre og lad opp batteriene, så sitter nok spira på neste forsøk skal du se [;)]

Stooor varm klem

åneeeeei, akkurat det samme hadde jeg midt i jula, skikkelig tung jul. Man får kjenne litt på gleden, så blir det bare revet bort, helt forferdelig [:(] Håper dere tar godt vare på hverandre i denne tiden. Stor klem til dere

Signerer denne og sender deg en stooor klem[:)]

Huff, dette var leit. Grusomt å ha slike berg og dalbaner!! Håper virkelig det blir din tur neste gang... Ta vare på dere selv fremover![&o]

ORIGINAL: *mamma1*

Uff så trist[:(] sender deg mange klemmer

Du for ta den tiden du trenger til å komme deg ovenpå igjen, hvet at det ikke er noe særlig med kjemisk...men prøv å tenk positivt på det, det funket nesten nå så da kan du bli gravid snuppa[;)]
Jeg har selv hatt kjemisk og så har jeg hatt en SA, men det funket til slutt[:)]

Tusen takk for alle klemmer og varme ord!
Det hjelper godt på å få trøst fra dere!

Det går bedre her nå, har begynt å tenke fremover igjen.
Etter å ha grått endel og fått ut mye av skuffelsen så tenker jeg at vi kan ikke gi opp!
Så skal vente på evalueringen fra klinikken så tar vi det derfra...

uff så trist[:(][:(]skjønner deg så utrolig godt,sender deg en trøsteklem.

Back
Topp