Jeg er så letta og glad i dag!!!
Vet ikke om noen husker det jeg har fortalt her inne, men kan forklare kjapt.
For 3,5 år siden blei jeg kalt inn til sivilforsvaret!
Da var jenta mi bare 3 uker gammel, og det var så vidt jeg fikk det utsatt, men etter noen tlf og krangling, fikk jeg det utsatt.
Fikk nytt brev i fjor, og fikk lege erklæring da legen mente dette blei for tungt fysisk for meg.
Sendte den inn til legen i sivilforsvaret, men han mente jeg var tjenestedyktig....
SÅ blei jeg innkalt igjen for et par mnd siden,om at jeg måtte komme i november.
Jeg ringte inn, klaget, mtp legeerklæringen,og at min lege kjenner meg best.
Nei, da fengsler vi deg! Ja... hyggelig...
Jeg fikk fysioterapauten min til å sende inn en erklæring også, da ho også mente det samme som legen min.
Ho skreiv 2 A4 sider om hvordan kroppen min er, og smertene jeg lever med hver dag.
Og i dag kom det brev i posten: Du er fritatt!!!!!!!!!!!!!!
Jeg trodde jeg skulle dø av lykke!!! ENDELIG!!!
Dere aner ikke hvor mye jeg har kranglet med sivilforsvaret..
De har truet meg på tlf, og til og med sendt meg sms...
Vet ikke om noen husker det jeg har fortalt her inne, men kan forklare kjapt.
For 3,5 år siden blei jeg kalt inn til sivilforsvaret!
Da var jenta mi bare 3 uker gammel, og det var så vidt jeg fikk det utsatt, men etter noen tlf og krangling, fikk jeg det utsatt.
Fikk nytt brev i fjor, og fikk lege erklæring da legen mente dette blei for tungt fysisk for meg.
Sendte den inn til legen i sivilforsvaret, men han mente jeg var tjenestedyktig....
SÅ blei jeg innkalt igjen for et par mnd siden,om at jeg måtte komme i november.
Jeg ringte inn, klaget, mtp legeerklæringen,og at min lege kjenner meg best.
Nei, da fengsler vi deg! Ja... hyggelig...
Jeg fikk fysioterapauten min til å sende inn en erklæring også, da ho også mente det samme som legen min.
Ho skreiv 2 A4 sider om hvordan kroppen min er, og smertene jeg lever med hver dag.
Og i dag kom det brev i posten: Du er fritatt!!!!!!!!!!!!!!
Jeg trodde jeg skulle dø av lykke!!! ENDELIG!!!
Dere aner ikke hvor mye jeg har kranglet med sivilforsvaret..
De har truet meg på tlf, og til og med sendt meg sms...
Grattis