Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg blir ofte sulten/kvalm etter middag. Etter kun det måltidet... Veldig merkelig egentlig?! Og sliter med å skille om det er kvalme eller en slags sult, men sult skulle være rart når jeg har spist masse middag!
Fordøyelsen blir jo 20% redusert når man går gravid, så det har vel sammenheng med det
Jeg har også den "sultenkvalmen" ofte. Det var faktisk sånn jeg forklarte venninna mi hvordan "gravidkvalm" ofte føles. I begynnelsen trodde jeg bare at jeg var sulten, så spiste mer. Det resulterte i mangemange timer foran doskåla..
Haha akkurat som her.. Bare etter middag.. Blir helt febrilsk/desperat etter å få i meg noe mat. Kjennes ut som jeg er utsultet , selv om jeg egentlig burde være stapp mett.. Helt snålt og vond følelse Merkelig den kroppen vår...
Jeg blir skikkelig kvalm når jeg er sulten, og skikkelig kvalm en stund etter at jeg har begynt å spise. Så tror jeg at jeg er mett og ikke orker mer mat, men så går det en halvtime så gir kvalmen seg og jeg er sulten igjen