Etter middag

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg blir ofte sulten/kvalm etter middag. Etter kun det måltidet... Veldig merkelig egentlig?! Og sliter med å skille om det er kvalme eller en slags sult, men sult skulle være rart når jeg har spist masse middag!

Jeg har hatt en intens sultfølelse lenge , hørt om flere også :)

Fordøyelsen blir jo 20% redusert når man går gravid, så det har vel sammenheng med det :)
Jeg har også den "sultenkvalmen" ofte. Det var faktisk sånn jeg forklarte venninna mi hvordan "gravidkvalm" ofte føles. I begynnelsen trodde jeg bare at jeg var sulten, så spiste mer. Det resulterte i mangemange timer foran doskåla.. :p

Haha akkurat som her.. Bare etter middag.. Blir helt febrilsk/desperat etter å få i meg noe mat. Kjennes ut som jeg er utsultet , selv om jeg egentlig burde være stapp mett.. Helt snålt og vond følelse :confused: Merkelig den kroppen vår... :p

Jeg har måtte kutte ned på alle måltidene, blir jeg for mett blir jeg rett og slett kvalm:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg blir skikkelig kvalm når jeg er sulten, og skikkelig kvalm en stund etter at jeg har begynt å spise. Så tror jeg at jeg er mett og ikke orker mer mat, men så går det en halvtime så gir kvalmen seg og jeg er sulten igjen :(

Om jeg er sulten og ikke spiser blir jeg skikkelig kvalmen men jeg er alt for dårlig på å spise

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette hørtes veeeldig kjent ut!

Back
Topp