Etter keisersnitt?

Tinkerbell :)

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Er det fler her som har hatt krisersnitt før? Jeg hadde det for fire år siden og lurer på hva det har å si for graviditeten denne gangen? Får man noen annerledes oppfølging?

Jeg hadde haste KS for 4år siden.. Jeg får ekstra oppfølging, men det er pga omstendighetene rundt fødselen og ikke snittet i seg selv. (Hadde alt for kort navlestreng, noe de ikke fant ut før jeg hadde ligget 3 døgn i fødsel, endte med alt for mye smertestillende som gjorde at jeg fikk fødseldeprisjoner)

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

hadde akutt haste ks for 5 år siden å er blitt lovet god oppfølging pga det.

Hadde haste ks for 3 år siden i september... Lå i 52 timer fra vannavgang til jenta vår ble tatt med ks. Hun ble stresset og de slet med å få tatt hjerterytmen hennes. I tillegg fikk jeg feber og stoppet opp på 3-4 cm åpning. Jenta vår endte opp med infeksjon så vi ble fløyet med helikopter dagen etter til intensiv avd for babyer. Har slitt litt med dette og alt rundt. Prøvd å fortrenge det... Skal kreve en fødselsamtale og god oppfølging. Kommer til å nekte at de skal gi meg modningstabletter, for det at grusomt :( Vet ikke hva jeg vil, ks eller ikke. Vil jo gjerne føde vanlig men da helt naturlig og ikke med medisiner for å føre på unaturlige rier f.eks.

Vet ikke hva krav man har :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp