Etter graviditet

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Noen som har kjøpt eller har tips om noe slags belte/bånd man tar på etter fødsel for å få magen tilbake? :)

Tror jeg ville venta med slik til etter fødselen og sett ann hvor fort magen trekker seg tilbake .
Jeg så ut som før svangerskapet når jeg hadde født , men det er jo individuelt naturlignok

Med mine to forsvant magen veldig fort. Begynte å gå trilleturer med en gang jeg kom hjem, og sammen med amming var det rene mirakelkuren. Etter 14 dager var kroppen på plass igjen og kiloene borte.
selvsagt får man jo litt mage når man har fått barn. Men det er jo helt normalt.
Må bare være litt flink til å trene. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Men viktig å vente hvertfall 6 uker med tyngre trening så kroppen får tid til å hente seg inn igjen litt. Hvis ikke risikerer man å gjøre vondt verre visstnok. Kan ikke tenke meg at noe belte gjør annet enn å holde inn det som er der, det må nok trening til :)

jeg har kjøpt et. Spent på å bruke det. det skal gjør slik at magen trekker seg fortere sammen:) brukes fra dagen etter fødselen tror jeg.

Dette er mitt første barn, så jeg vet ikke hvordan kroppen kommer til å være etter fødsel:) Men tenkte det kunne være greit å ha. Skader i alle fall ikke:)

jeg har kjøpt et. Spent på å bruke det. det skal gjør slik at magen trekker seg fortere sammen:) brukes fra dagen etter fødselen tror jeg.
Hvor kjøpte du det? Vanskelig å velge størrelse? Tenker jeg og kommer til å kjøpe:)

Hæ? Hva bånd er dette? Aldri hørt om.. Den trekker seg vel tilbake det den skal uansett et belte el ikke? Min trakk seg uansett godt tilbake sist :)

Sett flere skrive om dette. Tenker at det blir litt det samme som anbefalingene om å sove på magen etter fødsel? Men det har kanskje større effekt med et slikt belte..

Min trakk seg ikkje sammen i da heila:p hahah:P fekk skikkelig "disse/hengemage" etter fødsel. Trena masse uten effekt på magen. Kiloane for men magen va fremdeles "laus" å eg kunne sjå skikkelig høygravid ut på ein god "oppblåst i magen dag" :p Trur rett og slett mine magemuskla delte seg sopass at dei ikkje klarte å finna tilbake igjen til rikitg posisjon :/ Har høyrt at da kan skje og at ein då må ha operasjon for å få dei sammen:p Men stressa i allefall ikkje med da før eg har fått dei ungane eg vil ha:P

Det heter belly bandit :)
Min mage har aldri gått tilbake etter fødsel. Dette er nr 3 og jeg har i mellomtiden slanket meg ned til 58 kg. Magen var det fortsatt. Eller skinnet. Man får kun operasjon om det har medisinske grunner., ikke psykiske lenger.
Har ikke kjøpt dette båndet, me ser mange liker det. For meg er magen der uansett etterpå.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvor kjøpte du det? Vanskelig å velge størrelse? Tenker jeg og kommer til å kjøpe:)

Jeg bestilte mitt fra USA, halv pris. (buybuy BABY) litt vanskelig å velge størrelse. men tok utgangspunkt i meg som jeg var fødselen og så hvor mye jeg har lagt på meg denne tiden, står størrelseguide med cm på sidene der de selger de, så kan man måle seg selv og se hva man er nå å trekke fra 10-12 cm tror jeg. Mitt første barn også, så tenkte at det var i allefall greit å prøve det.

Back
Topp