etter forsamtalen...når ble det oppstart?

Guria

Elsker forumet
Jeg lurte litt på hva som skjedde med dere etter forsamtalen? Flere prøver? Undersøkelser? Jeg regner med jeg får høre resultatet på min hormonprøve som jeg tok i forrige uke.. Håper det ikke drøyer enda flere månder nå, vi ventet jo fra oktober til januar på å få timen som vi skal på 26.feb.. Ikke for å være så utolmodig, men det tærer liksom litt på å gå og vente..

Det kommer helt ann på om du er ferdig utredet når du kom til forsamtalen, dersom du er det så kan du starte etter første mens på dag 20 dersom lang protokoll og dersom de greier å putte deg inn eller så blir det ved neste mens. Dersom kort protokoll så blir det start på dag 2-3 når du har første mens.

Mannen min er jo ferdig utredet, det står ikke så bra til der med svømmerne.. Jeg for min del har alltid hatt normal sykluks siden jeg var 11 år. Ble gravid da jeg var 14, så jeg vet jo at jeg kan bli det (tok abort den gangen)... Så håper liksom at det holder for dem å få vite. Også at svaret på hormonprøven er oppløftende da..

Off det begynner hvist å bli sendt her, svarte ikke på spørsmålet. Vi var først til samtale, men så skulle jeg ha et lite ingrep for å sjekke livmoren og blokke ut livmorhalsen ettersom jeg var litt trang der oppe i henhold til å få inn kateter. Men ettersom det var juletider og de va stengt i romjulen så kunne jeg ikkefå noen tidligere time alikevel, UL hadde havenet mitt i romjula.så det spilte ikke noe rolle at jeg hadde min lille operasjon jeg måtte ha først, samtale 2 så begynte jeg 15 dager senere for da var jeg på dag 20 klar for nesesprayen. Første samtale så ble det prøve nr. 2 på min mann, den var bare super.

vi var på forsamtale 28 november. fikk vite hva som skulle skje osv fremover.
ringte inn mensen som kom i mnd skiftet des/januar (var 29 des), begynte på nesespray den syklusen. men spray kan de sette deg på en stund, slik at de tilpasser ledige uker hos de for uttak/insett. skal inn i uke 9 vi[:D] så fra forsamtale til uttak har det gått 13 uker (gått fort!)

Etter forsamtalen var vi egentlig i gang. Vi ringte inn første mens etter samtalen, og så gikk det slag i slag!

eg var så heldig,så eg fikk begynne behandlingen dagen etter forsamtalen[:D]

Ja, siden dere er ferdig utredet, kan dere sikkert begynne når det passer for klinikken... Tror ikke det tar så lang tid, som oftest neste mens, eller mens etter det igjen.

ORIGINAL: frøken

Etter forsamtalen var vi egentlig i gang. Vi ringte inn første mens etter samtalen, og så gikk det slag i slag!
samme her[:D]

Back
Topp