Etter fødselen

Det var en fin og beskrivende artikkel. Det handler absolutt om mye væske ;-) Den første tida er fin og spesiell, men jeg gleder meg alltid til di seks første ukene er over.

Det er en helt spesiell tid, ingen tvil om det

Det var en fin og beskrivende artikkel. Det handler absolutt om mye væske ;-) Den første tida er fin og spesiell, men jeg gleder meg alltid til di seks første ukene er over.
Har det vært relativt likt hos deg de ukene?

Det er jeg mest spent på. Om det vil være de samme tingene jeg synes er tøft nå som sist.

Har det vært relativt likt hos deg de ukene?

Det er jeg mest spent på. Om det vil være de samme tingene jeg synes er tøft nå som sist.
Det var det ikke for meg, i alle fall.

Med eldste hadde jeg ikke smertefulle etterrier.
Han fikk kolikk og gråt mye i et par måneder.
Yngste fikk ikke kolikk. Hun ble derimot smittet fem dager gammel av rs, jeg fikk noe som kjentes som en halsbetennelse noen dager senere, vi var innlagt på sykehus noen dager, hun ble medisinert til alle døgnets tider, og han vi delte rom med ikke på samme syklus, hun fikk ned i vekt og måtte måltidsveies mens jeg selv tok max dose paracet og ibux timet mot måltider så jeg skulle klare å spise, hun var nesten tre uker gammel før jeg fikk tid til å bare være barselskvinne. Jeg husker faktisk lite av at jeg blødde,men det må jeg jo ha gjort på sykehuset også, melk fikk jeg før hun ble syk, men det meste dreide seg om henne, og for min del bare å eksistere.

Spent på hva vi får denne gangen...

Back
Topp