Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhhh salami ja namTror jeg skal spise en skive brød med dansk salami og majoneshatt litt lyst på det, men smaker sikkert ikke like godt som jeg forventer
![]()
Høres ikke vondt ut det hellerRundstykke med brieost, spekeskinke og avokado![]()
Spekemat savnet jeg nå i disse juletider, føler det hører litt sammenJeg vil ha et ostefat med alle slag jeg ikke kan spise nå! Spekemat også. Kanskje jeg tar med et fenalår på føden![]()

Hehe, da var du kanskje ikke så ‘sjesk’ på det egentligHe, he, husker at jeg tenkte jeg «måtte ha» brie og salami etter at eldste var født, men så glemte jeg det helt etter fødselen og det gikk over. Tror det ubevisst gikk nærmere 1 år før jeg spiste det [emoji23]
Husker jeg ville ha spekeskinke, men når de spurte meg på sykehuset rett etter fødsel så ble det ‘bare’ leverpostei som jeg hadde spist igjennom hele svangerskapetSamme her.. Men dersom en trenger hjelp med amming er faktisk øl et triksÅhh, det har jeg og lyst på... men må jo vente ihvertfall seks uker etter siden jeg har tenkt å amme (hvis det går).
Eller blir det nok definitivt skive med fårepølse/spekemat! [emoji4]
Grovt brød med masse roastbeef.
med remulade og rødløk 
Samme her.. Men dersom en trenger hjelp med amming er faktisk øl et triks![]()