Etter fødsel

FrkBeis

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Hva er det første du har lyst til å spise eller drikke etter fødsel som du har ‘sjesket’ på og som man i praksis ikke skal spise / drikke i graviditeten? :D Her er det en medium biff :Heartred

Tror jeg skal spise en skive brød med dansk salami og majones :p hatt litt lyst på det, men smaker sikkert ikke like godt som jeg forventer :p

Jeg vil ha et ostefat med alle slag jeg ikke kan spise nå! Spekemat også. Kanskje jeg tar med et fenalår på føden :wacky:

He, he, husker at jeg tenkte jeg «måtte ha» brie og salami etter at eldste var født, men så glemte jeg det helt etter fødselen og det gikk over. Tror det ubevisst gikk nærmere 1 år før jeg spiste det [emoji23]

Tror jeg skal spise en skive brød med dansk salami og majones :p hatt litt lyst på det, men smaker sikkert ikke like godt som jeg forventer :p
Åhhh salami ja nam :D

He, he, husker at jeg tenkte jeg «måtte ha» brie og salami etter at eldste var født, men så glemte jeg det helt etter fødselen og det gikk over. Tror det ubevisst gikk nærmere 1 år før jeg spiste det [emoji23]
Hehe, da var du kanskje ikke så ‘sjesk’ på det egentlig:hilarious: Husker jeg ville ha spekeskinke, men når de spurte meg på sykehuset rett etter fødsel så ble det ‘bare’ leverpostei som jeg hadde spist igjennom hele svangerskapet:p

Salami og et glas med cola eller annen brus :)

Grovt brød med masse roastbeef.

Åhh, det har jeg og lyst på... men må jo vente ihvertfall seks uker etter siden jeg har tenkt å amme (hvis det går).

Eller blir det nok definitivt skive med fårepølse/spekemat! [emoji4]
Samme her.. Men dersom en trenger hjelp med amming er faktisk øl et triks ;)

Spekemat og ost og kjeks. Med en iskald julebrus til:) ligger på grensen til sd så går kun i sukkerfrie drikker;) når det går en god del mere tid gleder jeg meg til et kaldt glass øl! Husker den første ølen etter storebror smakte fantastisk!

Back
Topp