Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm.. Kanskje det. Men har vondt. Vanlig å gå å skjenne på smerte da?[emoji15]Magemuskler som ikke er trukket seg tilbake?
Tror jeg fant svar. Men bortsett fra smertene, høres det ut som det er det du sier [emoji57]Magemuskler som ikke er trukket seg tilbake?
Kan være delte magemuskler. Men tipper at du kjenner vogndyttinga i bakkene også.Det har gått 9 uker. Hva kan årsaken til stølhets følelse nederst i magen være?
Mensen har ikke kommet tilbake.
Gikk langtur med mini i vogn i dag.[emoji57] Litt bakker. Om det kan ha noe å si..
Takk[emoji2] det skal jeg gjøre..Kan være delte magemuskler. Men tipper at du kjenner vogndyttinga i bakkene også.
Last ned appen Mammamage. Super app med øvelser som gjør at magemusklene samler seg igjen. Det tar litt tid, men på meg funka det virkelig! Fikk finere mage enn før graviditeten [emoji1] Var ikke så veldig trent før svangerskapet, da [emoji6]
De første øvelsene føler du er litt sånn "ehhh, hvorfor gjør jeg dette", men bare følg programmet. Utviklet av folk med peiling.Takk[emoji2] det skal jeg gjøre..
Hmm.. Kanskje det. Men har vondt. Vanlig å gå å skjenne på smerte da?[emoji15]