Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei Noen blør litt ekstra en god stund når de starter på cerazette, før mensen plutselig forsvinner helt. Andre slutter ikke å blø, og bytter prevensjon. Så tror det er helt normalt. Hvis du har vondt eller er bekymret, burde du oppsøke lege.hei.
Jeg fikk mensen for første gang etter fødselen å den har vart snart i to uker jeg går på cerazette å jeg ammer ikke. Noen som vet om det kan vær normalt?
Blør du mye? Har blødd i 4 uker nå, men er mest bare spotting, så det rekker med truseinnlegg. Man kan ha uregelmessige blødninger de første 6 mnd. Og ikke alle mister mensen av spiral, men håper jo det skjerJeg har fått spiral og har nå hatt mensen i 3 uker!! Gyn sa egentlig at man skulle få mindre mensen av den. Håper det er pga kroppen skal tilbake til normalen etter fødselen. Ellers er det virkelig ikke ok
Har du nå blødd i 4 uker etter at du fikk på spiralen?Blør du mye? Har blødd i 4 uker nå, men er mest bare spotting, så det rekker med truseinnlegg. Man kan ha uregelmessige blødninger de første 6 mnd. Og ikke alle mister mensen av spiral, men håper jo det skjer
Ja, satt inn spiralen for litt over 4 uker siden (eller er det 5? Kommet ut av tellinga..). Funker som prevensjon da siden man blør hele tiden, blir lite sengehygge av sliktHar du nå blødd i 4 uker etter at du fikk på spiralen?
Det har vært litt mer og mindre, så siden jeg er lei av uhyggelige overraskelser må jeg bruke bedre beskyttelse enn innlegg håper det gir seg snart! Bidrar ikke til koselige stund med kjæresten akkurat! Haha
Hehe det kan man si! Vi får håpe at det gir seg snartJa, satt inn spiralen for litt over 4 uker siden (eller er det 5? Kommet ut av tellinga..). Funker som prevensjon da siden man blør hele tiden, blir lite sengehygge av slikt