Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammer ikkeSkal du amme kan du ikke bruke vanlige p-piller. Da må du bruke uten østrogen. Altså minipillejordmor eller lege skal informere deg om prevensjon etter fødsel
![]()
Eg har veldig mye igjen fra sist gang pga eg ble gravid rett etter ny dose.. Derfor eg lurer om eg kan bruke de nåJeg fikk utskrevet på 6 ukers kontroll![]()
Selv om eg ikke ammer?6 uker etter fødsel. Du kan bare bruke minipille![]()
Da hadde jeg bare begynt tror jeg, hvis jeg hadde fått mensen og slikt tilbake.Eg har veldig mye igjen fra sist gang pga eg ble gravid rett etter ny dose.. Derfor eg lurer om eg kan bruke de nå![]()
Har ikke fått den tilbake.. men kan jo begynne så lenge vi bruker kondom I mellomtiden I 8 dagerDa hadde jeg bare begynt tror jeg, hvis jeg hadde fått mensen og slikt tilbake.![]()
Nei hvis du ikke ammer så skal du kunne bruke vanlige P-piller mener jegSelv om eg ikke ammer?
Når det har gått 6 uker så er det bare å starte opp på de du har når du ikke ammer. Trenger ikke vente på menEn hvis du ikke vil. Den kommer vel med første sukkerpillerunde. Jordmoren min sa jeg bare kunne begynne påEg har veldig mye igjen fra sist gang pga eg ble gravid rett etter ny dose.. Derfor eg lurer om eg kan bruke de nå![]()
Jeg ville ventet til etter legesjekk. Alle tar legesjekk første gang de skal begynne på p-piller og mye kan ha endret seg i kroppen etter en graviditet. De sjekker jo bt blandt annet vet jeg.Er førstegangsfødende og lurer på når det er greit å begynne på p piller igjen? Er 5 uker etter fødsel og lurer på om eg da kan begynne på pillene?
JaJeg ville ventet til etter legesjekk. Alle tar legesjekk første gang de skal begynne på p-piller og mye kan ha endret seg i kroppen etter en graviditet. De sjekker jo bt blandt annet vet jeg.