Etter exu..

Jotakk, det går bra :) Føler meg klar til å prøve, men venter fortsatt på tante rød her. Vi ønsker dette så strekt så å vente i 3mnd er utenkelig..
Enn med deg Ncl88?


iPhone app

Vi venter på ikm nå den 14. Har ikke store troa men... Vi får se:) skjønner at tre måneder er lenge å vente! Kjør på når tr.rød har kommet og du er klar for det :) du kjenner deg best selv:))
 
Vi venter på ikm nå den 14. Har ikke store troa men... Vi får se:) skjønner at tre måneder er lenge å vente! Kjør på når tr.rød har kommet og du er klar for det :) du kjenner deg best selv:))

Ååh, jeg krysser fingre og tær for deg!! :) Må få høre hvordan det går med deg.
Her blir det nokk prøving etter første t.rød ja. :) Det er nå 4+4 siden exu, så håper det ikke er lenge igjen.


iPhone app
 
Ååh, jeg krysser fingre og tær for deg!! :) Må få høre hvordan det går med deg.
Her blir det nokk prøving etter første t.rød ja. :) Det er nå 4+4 siden exu, så håper det ikke er lenge igjen.


iPhone app

Tusen takk:) skal holde deg oppfattet:) vil gjærne høre hvordan det går med deg frammover og ;) og tanta er bok like rundt hjørnet tenker jeg:)
 
Jeg opplevde en exu for 2 1/2 år siden. Ble gravid 3-4 mnd etterpå, og 13 mnd etter å ha fjernet venstre eggleder fikk vi en flott gutt!

Vi kastet oss uti det å bli gravide så fort vi fikk "lov" og var på tidlig ul i uke 7.

fra app'en
 
Vi gikk gjennom et nytt ivf forsøk 6 mnd etter. Fikk en nydelig jente:) er spontant gravid nå og skal på tidlig ultralyd neste uke
 
Jeg opplevde en exu for 2 1/2 år siden. Ble gravid 3-4 mnd etterpå, og 13 mnd etter å ha fjernet venstre eggleder fikk vi en flott gutt!

Vi kastet oss uti det å bli gravide så fort vi fikk "lov" og var på tidlig ul i uke 7.

fra app'en

Slike historier er godt å lese. :)
 
Vi venter på ikm nå den 14. Har ikke store troa men... Vi får se:) skjønner at tre måneder er lenge å vente! Kjør på når tr.rød har kommet og du er klar for det :) du kjenner deg best selv:))

Hvordan går det? Ikke lenge til den 14. nå - krysser fingrene for deg :)
 
Hvordan går det? Ikke lenge til den 14. nå - krysser fingrene for deg :)

Her går det bra, litt usikker på om det er noe eller ikke. Så venter i spenning. Enn der da? Aner foresten ikke om syklisten min har forandra seg, har bare hatt en runde etter exu. Så blir spennende å se nå:) hvordan går det med deg?
 
Her går det bra, litt usikker på om det er noe eller ikke. Så venter i spenning. Enn der da? Aner foresten ikke om syklisten min har forandra seg, har bare hatt en runde etter exu. Så blir spennende å se nå:) hvordan går det med deg?

:) ..Alt bra her, fikk første mens tirsdag å ferdig nå. 1-2dager kortere enn før, men det kan jo forandre seg igjen. (Selv om det ikke gjør så mye med noen dager kortere for min del :p)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
:) ..Alt bra her, fikk første mens tirsdag å ferdig nå. 1-2dager kortere enn før, men det kan jo forandre seg igjen. (Selv om det ikke gjør så mye med noen dager kortere for min del :p)



Sent from my iPhone using BV Forum


Så bra da:) da funker systemet som det skal i alle fall da:) blir spennende å se frammover da:)
 
Så bra da:) da funker systemet som det skal i alle fall da:) blir spennende å se frammover da:)

Da er ikm her. Ingen mens.... Tenkte å ta en test i morgen.. Spennende, men med min flaks er den vel negativ tenker jeg.
Er litt små kvalm, litt øme pupper men ellers fin form. Men symptomene mine var mye sterkere når jeg hadde exu, så tror ikke det er noe, sikkert bare syklusen min som tuller med meg.
 
Da har jeg tatt test! Herregud! Testen var positiv! Vet ikke om jeg tør og tro på det!

Åååh, GRATULERER SÅ MYE! :-D <3
Endelig! Kom meg ikke inn på forumet igår så jeg har vært spent for deg i dag!
Hvordan kjennes det? Sender dere gode tanker og masse lykke til. <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åååh, GRATULERER SÅ MYE! :-D <3
Endelig! Kom meg ikke inn på forumet igår så jeg har vært spent for deg i dag!
Hvordan kjennes det? Sender dere gode tanker og masse lykke til. <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk:) kjennes helt uvirkelig ut! Hadde absolutt ikke trodd at det skulle gå på første pp!
Håper du kommer fort etter:) hold meg opptatert videre hvordan det får med deg:)
 
Tusen takk:) kjennes helt uvirkelig ut! Hadde absolutt ikke trodd at det skulle gå på første pp!
Håper du kommer fort etter:) hold meg opptatert videre hvordan det får med deg:)

Det kan jeg tro, å du gir et lite håp til oss også ;-) Håper formen holder seg bra, så må jeg få høre hvordan det går med deg videre. :)
Venter EL i neste uke, så krysser fingrene. :) skal holde det oppdatert!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp