Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var oppe og skulle løfte en kiste. trur den er ca 20 kilo. Etter en time gikk jeg i dusjen og fikk en stor hard "kul" helt på høyre sider (ved ribbeinan) Vis jeg tar på "kulen" blir det ubehagelig. Jeg er 14 uker på vei. noen som vet noe om dette????[:o]
Huff, du må være forsiktig med og løfte tung uanz hvor langt du er på vei.
Vi skulle flytte når jeg var ca 15 el 16 uker på vei. Mamma sa jeg skulle holde meg til lette ting pga fare for brokk.
Vil ikke skremme deg, unnskyld vist jeg gjør det. men ring legen din med en gang!![:o]
åh.... nå blir jeg bekymret... løfter tunge jordsekker og slikt hver dag. prøver å unngå det men får dårlig samvittighet for de eldre som kommer med skavankene sine. men skal heldigvis til jordmor i morgen men tviler på at hun har ul. Har hadt en del bekymringer i det siste... har lest og hørt en del skrekkhistorier.
Var hos jordmora, hørte hjerte slo og hamra som tusan. Det var deilig å høre.
Jorsdmora sa som dere ... ikke løft for mye. men ikke alltid like enkelt å gjøre en jobb som innebære litt tunge løft. Men bebisen kommer i første rekke fra no av. [;)]
hmm, uff da, jeg gikk og bar på "mine barn" i barnehagen(hadde en gruppe på 4 små to-åringer)til min siste dag i jobb før jeg gikk ut i permisjon....det gikk jo heldigvis bra da, men man skal vel være forsiktig ja... de veide vel rundt 20 kg hver[&:] uff