Etter en litt ... rufsetet helg, så fant mor ut at hun fortjente dette:

KathMor

Forumet er livet

herlig[:)][:)][:)][:)]

Nice..[:D][:D]

Gjort det hos fagfolk?:):)

Brukte å ha det sånn før eg og[:)][:)] men evighet sidan no- passer ikkje i jobben min heller[&:]

Jepp jepp - er lagt forsterkninger på mine egne negler [:D] Kjempe deilig å slippe å tenke på å fikse selv, file og styre.. Deilig å føle seg litt fresh [:D]

ORIGINAL: Tovvar

Ja, ein føle seg plutselig litt "dame" igjen[:D][:D][:D] holde dei lenge?

Ja når man har forsterkning på sine egne så holder det godt, bedre enn å bare sette på tipper [:)] Man må legge nytt mellom 4-6 uker, kommer ann på hvor fort neglene vokser.. Og jeg hadde dette i 3 år før jeg slutta, og ikke mange ganger jeg knakk negler gitt [:)]

KJEMPEFIIIIIIIIIIIIIINT!!! [:D][:D][:D]

*føle seg fiiiiiiiiiiin* [:D]

ORIGINAL: Prinsessen08

ÅÅ, så fine de ble!!! [:D][:D]

Kjempe fint[:)] Savner mine jeg, men måtte legge nye forsterkninger hver 2 senest 3 uke.. [:'(] Det kosta for mye for min del.. Men neglene mine vokser som ugress[&:]

Så fine!!!![:D]

Synes det er så rart å ha fine negler igjen - sitter å titter på den til stadighet [8D]

Nize....deilig. Blir avhengig av det der. [:D]

ORIGINAL: Vand

KJEMPEFIIIIIIIIIIIIIINT!!! [:D][:D][:D]

jeg vil også ha.. hvor mye koster de.. hvis jeg tar sånne blir ikke gubben blid.. han hater klør[:D]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Jeg vet - sist avhengighetsrunde vært i 3 år [&:] Ser hvor lenge det blir denne gangen - håper på ei stund - føler seg med en gang litt mere stelt [:D]

Shorty, jeg betalte her 500. Tror det koster alt mellom 450 til 650 [:)]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: schnuppaluppa

Jeg vet - sist avhengighetsrunde vært i 3 år [&:] Ser hvor lenge det blir denne gangen - håper på ei stund - føler seg med en gang litt mere stelt [:D]

Shorty, jeg betalte her 500. Tror det koster alt mellom 450 til 650 [:)]

ææææ...billigere i Oslo enn her...[>:] Betaler 670 hver gang...

Back
Topp