Etter den andre pencilin kuren på 1 mnd...

PrinsessaMi

Gift med forumet
...har jenta mi ennå vondt i halsen. Slutta med den på mandag og i går begynte ho å klage på vondt i halsen... Er ikke helt normalt det, eller?

Etter selv og ha tatt 1 kur i mnd pga halsevondt i over 10 år, så bestemte jeg meg for å la være å ta kur da halsebetennelsen blussa opp på nytt. Det var 3 laaange uker, med mye vondt men jaggu gikk det over. Det tok da 5 år før jeg fikk neste halsbetennelse[:)]

Vet ikke hvor gammel barnet ditt er, og det er nok enklere for voksne å gå sånn og ha vondt...men ja halsen kan krangle og ikke respondere på kur[:'(]

ORIGINAL: Agrestic1

Etter selv og ha tatt 1 kur i mnd pga halsevondt i over 10 år, så bestemte jeg meg for å la være å ta kur da halsebetennelsen blussa opp på nytt. Det var 3 laaange uker, med mye vondt men jaggu gikk det over. Det tok da 5 år før jeg fikk neste halsbetennelse[:)]

Vet ikke hvor gammel barnet ditt er, og det er nok enklere for voksne å gå sånn og ha vondt...men ja halsen kan krangle og ikke respondere på kur[:'(]

Ho er 4 år. Ho har polypper og da kan de få gjentagende halsinfeksjoner, men så fort da...

Vi har alle vært igjennom en jævli forkjølelse og halsedritt i huset her nå...2 uker etter kur og jeg er igang igjen....det sitter i[&o]

Har dere fått sjekket at bakteriene responderer på antibiotikaen? (resistens bestemt)Kan være feil type antibiotika........

ORIGINAL: lan77

Har dere fått sjekket at bakteriene responderer på antibiotikaen? (resistens bestemt)Kan være feil type antibiotika........

Nei, har ikke testa det. Tar en tur innom legekontoret i dag for å sjekke om det fortsatt er bakterier der. Er det det, bør man kanskje sjekke det du sier.

få en annen pille kur.. eller prøve akupunktur[:)]

ORIGINAL: shorty86

Tror både piller og akupunktur funker dårlig på en 4 åring... Hehe[:D]

Tok halsprøve før den siste kuren. Hadde streptokokker da. Gått på pencilin i 10 dager, sånn som ho skulle.

ORIGINAL: PrinsessaMi

mente ny pencilin kur...[8|] min 2.5 kunne ikke brydd seg minde om de nålene.. han syntes det kiler[;)] og det er noe som heter lyspunkt akupunktur.. uten nåler, [;)]

ORIGINAL: PrinsessaMi

mente ny pencilin kur...[8|] min 2.5 kunne ikke brydd seg minde om de nålene.. han syntes det kiler[;)] og det er noe som heter lyspunkt akupunktur.. uten nåler, [;)]

Jenta mi hadde tatt helt av om ho hadde sett en sånn nål. Får se om det er streptokokker der, er det det, må vi jo prøve noe annet. Vet ikke hvor mange forskjellige som finnes, men ho har tatt to forskjellige. Gleder meg til ho får fjerna polyppene, blir ok bedre da...

Back
Topp