Etter de har lagt seg...

hb77

Elsker forumet
...hvor ofte ser dere til dem? Vi har på babycall, men det er jo ikke alltid vi hører noe fra henne når hun sover godt. Hvor ofte titter dere innom når de har sovnet for kvelden? :)

Jeg har med babycallen ned i stua, og hører godt at han puster der.
Går innom og ser at alt er i orden når jeg legger meg.
Har babycallen på nattbordet hele natta.

her e an på rommet rett v siden av stuå, så eg hørre om han lage lyd, men e inne å ser på an 1-2 ganger før eg går å legge meg ,breie på an dynå og ser at alt e fint :)

Her ligger han på rommet vår ennå - begynner å nærme seg slutten for det..  Endelig får vi rommet aleine igjen..

Sjekke han kansje en gang eller to om det er noe spesielt - tett nese, feber osv..
Ellers så sjekker vi han jo selvfølgelig når vi legger oss..
Soverommet ligger vegg-i-vegg med stuen så hører med en gang når han våkner..

Har babycall`n i stua og på nattbordet når jeg kommer så langt. Er inne en gang etter det har blitt stille og har vært det i rundt et kvarter får å se hvordan hun ligger, evt legge henne rett vei igjen og breie på henne. Og er inne en gang før jeg legger meg får å se at hun har dyna på seg.

Soverommet er nærmest stua, kikker innom når jeg går på do eller kjøkkenet.
kikker vel om han 3 ganger tenker jeg + at far også titter innom

Om hun lager lyder og er våken går jeg gjerne inn til henne flere ganger og sier at nå er det natt og så legger jeg på henne dynen. Men er det helt stille så går jeg kun inn når jeg legger meg selv og legger dynen på henne..

Jeg sjekker kun før jeg legger meg, og selvfølgelig om han våkner eller er urolig;)

Jeg sjekker kun før jeg legger meg, og selvfølgelig om han våkner eller er urolig;)

Er jeg oppe har jeg på babycallen,da sjekker jeg på henne ca. en gang i timen..kanskje litt oftere...Viss jeg er nede bruker jeg ikke babycall men sjekker like ofte kanske litt oftere :)
Vi sover på samme soverom:)

samme her og''

et par ganger før vi legger oss.

Jeg går innom 1 gang etter at hun har sovnet og sjekker hvordan hun ligger. Og 1 gang når vi legger oss. Av og til er jeg oppe en gang på natten og må på do..hender at jeg ser innom henne da også. ;)

Titter inn en gang etter at hun har sovnet, hun har tendens til å ligge i de mest rareste posisjoner, hehe. Og så ser jeg inn en gang når jeg legger meg :) Har jo så klart babycall, men må titte for det

Ser til han om han lager rar lyder eller gråter, men ellers ikke før jeg skal gå å leggen meg. Da er jeg innom både 3 åringen og lillebror før jeg går i seng  :)

Her sjekker vi en gang i ni tiden før vi går og legger oss i 23.30 tiden :)
Hun sover fortsatt på samme rom som oss, så da titter vi litt ekstra når vi køyer

sjekker når jeg går å legger meg, og en gang etter han og hun har lagt seg :)

Back
Topp