Etter dagens kontroll sitter jeg med noen spm som ikke har vært i mine tanker før..Har jo hatt fire normale svangerskap og fødsler før så har jo ikke hatt grunn til d før..Da jeg var hos legen for to uker siden kjente han godt at hodet lå ned, men i dag så fann han plutselig ikke d der..Så nå blir d å gå å vente på time til ul for å sjekke hvordan frøkna egentlig ligger..Kjenner jeg gruer meg litt, men skal jo bli godt å få vite hvordan d ligger an..Er jo den femte så vet jo hva jeg går til, men kjenner jeg ble litt skremt m tanken på at hu kanskje har vridd seg igjen så hu heller ligger i seteleie..Da jeg fortalte at jeg hadde hatt kjempe harde kynnere og masse nedpress flere dager forrige uke så trodde han kanskje at hu også kunne ha kommet seg langt ned i bekkenet alt sånn at han ikke kjenner d lenger..D hadde vært bedre om d er d som er årsaken så blir jo spent å se da jeg får timen..D jeg da lurer på er vist d er d at hu har kommet seg såpass langt ned i bekkenet alt nå så at han ikke kan kjenne hodet er d da sjans for at d kan skje noe mer snart?Han sjekker jo ikke åpning eller noe der nede på timene, men d kan jeg evnt få jordmor på sykehuset til å undersøke da jeg er på ul..Kjennes ut som hodet er på vei ut til tider da jeg er på do eller bare reiser meg fort så selv tror jeg at hu ligger rett etter d jeg kjenner..Blir jo ikke lett å få snudd på hu nå evnt om hu ligger feil..