Etter at du fikk barn...

villon

Elsker forumet
...føler du at livet eller noe i livet har forandret seg?

Eller har du forandret deg selv?

Jeg har blitt så veldig sårbar, så veldig redd for at det skal skje noe med Sebastian..., eller med den lille i magen... Og det hjelper ikke akkurat at jeg er gravid igjen, for nå gråter jeg for hver minste ting... [&:]

Min kjære har lagt seg, skal også gjøre det. Tror jeg trenger en klem nå, et menneske ved min side... Natta, jenter...

Livet mitt ble mye mer snudd på hodet og anderledes etter at jeg ble alene... Men på en annen side så er jeg vel mer engstelig nå enn før jeg fikk barn... Er jo livredd noe skal skje med dem... Tror også jeg har vokst på det... MEn det å bli mer ansvarsfull og voksen har vel endret seg mest etter at jeg ble alene...

Ja, helt klart! Er redd for at noe skal tilkomme han, eller oss.
MEN, jeg klarer å la vær å tenke så mye på det egentlig. Jeg har mine perioder hvor tankene kverner veldig, men så blir hjernen min sliten og lei. Eller så tenker jeg ikke over at jeg tenker på det, siden jeg tenker på det for ofte.[&:]
Sånn sett er det veldig deilig å begynne og jobbe igjen. Da har man masse annet å fylle hodet med istede for alskens tragedier...

Stooooooooooor trøstekoseklem til deg!
Koselig å "se" deg her inne igjen. Og jeg forventer å se ansiktet og magen din på jobben en dag snart...[;)][8D]

ORIGINAL: Fru Katthult

Ja, jeg har fått helt andre verdier i livet!

Emil betyr alt, og jeg gjør alt for ham! Jeg tåler ikke se små barn som har det fælt, noe som kan være en utfordring i min jobb.. Har nok blitt mer engstelig for om at noe skal skje meg eller sambo også..

Utrolig at et lite menneske kan gjøre så mye med en!

Stor klem til deg Villon [:)]

Signerer det meste her. Artikler om barn som lider klarer jeg ikke lese mer, eller om foreldre som mister barna sine o.l. I tillegg er jeg blitt MYE mer følsom, har aldri vært sånn som griner for ingenting, men nå åpnes krana støtt og stadig. Jeg har også blitt mye mer obs på hvor bra jeg egentlig har det, når man har et barn, som i tillegg er friskt, blir liksom andre ting så mye mindre viktig, og jeg setter mye mer pris på de gode tingene i livet. Føler meg veldig sårbar da, og er livredd for at noe skal skje snuppa eller meg selv.

Livet har fått en helt ny mening[;)]
Jeg har også blitt mye mer pysete og mer sårbar.
Og mye mere følelser for alt og alle

Ifølge sjefen min har jeg blitt mye mer voksen og sikker på meg selv etter at jeg ble mamma og det kan jeg egentlig være enig i. Er ikke like usikker og redd for å gjøre si feil, som jeg var før...

Jeg er mye flinkere til å gidde å gjøre husarbeid. Altså, før jeg fikk David gjorde jeg ingenting og det så helt jævlig ut hjemme!!! Nå gjør jeg i hvert fall litt, så nå ser et ikke fullt så jævlig ut, hehe[:D][:D][:D]
Jeg har allti vært lettrørt, men etter å ha blitt mamma har det blitt ti ganger verre.. Nesten litt slitsomt til tider[&:][:)]

jupp...men ikke alt er positivt....
jeg lever ikke akkurat i en bobble med lykkerus som mange andre...

Etter at jeg fikk Enya har jeg blitt kjempe feit,jeg takler nesten ikke varme og svetter hele tia,det er fortsatt mye jeg ikke tørr,jeg har blitt veldig nærvøs for ting - når vi er ute er jeg redd ho skal slå seg eller sette ting i halsen ogsånt...
Osv...

Men hu gir meg også mange gleder, og hverdagen min har jo blitt snudd oppned[:D]
og klart jeg er stolt :')
Også får man litt annen livserfaring enn mange andre, mange av de i klassen får angst om de brekker en neil liksom[:-] og ja,de er bare 1år yngre enn meg....

Så.. spennende spennde[:)]

ORIGINAL: Fru Katthult

Ja, jeg har fått helt andre verdier i livet!

Emil betyr alt, og jeg gjør alt for ham! Jeg tåler ikke se små barn som har det fælt, noe som kan være en utfordring i min jobb.. Har nok blitt mer engstelig for om at noe skal skje meg eller sambo også..

Utrolig at et lite menneske kan gjøre så mye med en!

Stor klem til deg Villon [:)]

SIGN!! (Untatt jobben da)
Ante virkelig ikke at man skulle endre seg så mye...

Back
Topp