etter 3 dager på antibootika

Me&my<3

Glad i forumet
For urinveisinfeksjon, har jeg ennå masse symptomer.... I dag har jeg vært på do 31 ganger...(ja,jeg har telt...:P ) hehe!

Hvor mange dager skal man la det gå, før man kontakter lege igjen?

Jeg ville ha tatt kontakt igjen, en skal kjenne bedring temmelig raskt når har begynt på kur. Mye mulig at du må bytte til en annen antibiotika. Det kan også være lurt å drikke appelsin juce el annen juice. Påvirker ph i urinen slik at bakteriene trives mindre. Det samme gjør vitamin c og tranebær. God bedring!

AnetteN skrev:
Jeg ville ha tatt kontakt igjen, en skal kjenne bedring temmelig raskt når har begynt på kur. Mye mulig at du må bytte til en annen antibiotika. Det kan også være lurt å drikke appelsin juce el annen juice. Påvirker ph i urinen slik at bakteriene trives mindre. Det samme gjør vitamin c og tranebær. God bedring!

Sign, bare jeg anbefaler tranebær juice og tranebær-kapsler. Også hadde jeg kanskje gitt det en dag eller to til, litt ettersom hvor lang kuren du skal ta er. Jeg har ikke hatt UVI så mange ganger, men jeg har tatt en del antibiotika/penicillinkurer og noen ganger har det tatt 4-5 dager før jeg har merket virkning (men da har det vært snakk om 14 dagers kurer)

Men om du skal booste kroppen med juice: hold deg unna juice med grapefrukt i. De har en tendens til å ta livet av penicillinet i antibiotikaen :-)

Back
Topp