Etter 2 uker på ketolyse

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
har jeg gått inn 7 cm rundt magen! [:D]
WOW! Kjempefornøyd ja! [:D]
Og ned 3 kg..

Jippi jippi!! [:D]

[:)] Så flink du er

ORIGINAL: lenemor

Jøss!! Kjempebra!

jeei[:D]stå på[;)][;)]

Kjempebra!! Så flink du er![:D]

Shit......utrolig bra!!!

Brukte mye lenger tid enn deg jeg, gitt.

ORIGINAL: ..H..

flinkis[:D] hva spiser du?? kan du ikke fortelle meg litt hvilke matvarer du bruker og hvordan du gjør det[;)]??

Jeg spiser kjøtt og grønnsaker for det meste! Spiser IKKE pasta, ris, poteter og brød.
Kjøtt og fisk kan jeg spise så mye jeg vil av. Går mye i salater, brokkoli, blomkål, minimais, paprika, agurk, tomat.. Ja det meste som vokser over jorden.
Egg, rømme, creme fresh, fløte og cottage cheese er ting jeg alltid må ha i kjøleskapet!
Drikker vann (og litt pepsi max i helgene)..

Jeg pumper meg enda, men jeg er så fristet til å prøve jeg også. Jeg er usikker på om jeg vil gå så langt at jeg havner i ketose, men samtidig så synes jeg det er så vanskelig å vite hvor mye fett jeg kan spise da uten å legge på meg.[;)] Det er litt skummelt.

Så flink du er.

Så flink du er. Er veldig imponerende dette med ketolyse . Men jeg hadde aldri kunnet gått på den, for min del blir det altfor mye fett. Jeg tåler ikke fett. Så jeg holder meg til lavkarbo. Er veldig fornøyd med den. Har til og med gått til innkjøp av johannesbrødkjernemel og fiberhusk. [:D]Så nå er alt på stell. Hehe

Lykke til videre[:)]

Hvor mye har du gått ned, Liki? Jeg synes du så veldig slank ut på profilbildet ditt på fb.

Back
Topp