Etter 1 uke på psmf dietten!

wow, kjempeforskjell jo!! Og på bare en uke?? BRA JOBBA!! Kanskje man burde teste dette ut? Etter ammestopp selvfølgelig [;)]
 
Tusen takk!! Håper det går like bra videre!!! [:D][:D] Blir lettere når man ser resultater[;)] ER så takknemlig til dollysmurfen og Hotnut!!
 
oooi!!! så flink du har vært!!![:)][:)]Ser stor forskjell ja!!![:D]
 
Hva går dietten ut på?[:-]
 
Helsiken for ein forskjell då!!!![8D] e heilt utrulig.. so flink du har vert[:D]
Kor lenge skal du holda på me denne dietten då?og ka skjer når du slutter?går man ikkje opp igjen då?
 
Glede meg til å sjå fleire resultater om du skal legga ut[:)]
 
Stå på! du e superflink! Lykke til[:D]
 
Diettens varighet
I og med at dette er en ekstrem diett, vil det også legges noen restriksjoner på diettens varighet. I utgangspunktet vil jeg si at man ikke bør kjøre en slik diett noe mer enn 14 dager. Unntaket er ved relativt ekstrem overvekt, da man med fordel kan være på en slik diett i en til to måneder, gitt at man tilpasser dietten - slik at man inkluderer både dager hvor man tar helt fri fra dietten, eller har "belønningsmålltider". Disse kan man ha 1 gang i uken. Her er det viktig å ikke sitte hjemme og begynne å spise, for da kan man fort ta helt av. Da er det mye bedre å bli invitert på middag til andre, eller å dra ut og spise. Det er vel ingen som bestiller seg 2 middagsporsjoner, uansett hvor sulten de måtte være.

tatt fra[8D]
http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=1043

Siden jeg er ganske tung enda[:'(] så går jeg nok på den tre-fire uker;) Etter det tenkte jeg og gå over på lav karbo! Man kan nok ikke gå tilbake til vanlig livsstil, ikke min vertfall[:D] som en periode besto av en del pottis og snop;) Har bare godt av og leve ett litt sunnere liv, så det får jeg klare! så lenge man trener og spiser relativt sundt så trur jeg man kan klare og holde kiloene i sjakk[;)]

Er deilig når man ser resultater, da får man litt ekstra spark bak!! Håper bare det fortsetter sånn.. hehe.. har så lyst og få tilbake min "gamle" kropp[8D] (i hvertfall med klærne på, hehe.. strekk merkene er nok kommet for og bli[:'(]) Gøy at andre ser forskjellen, syntes ikke selv at den var såå stor. så takk for så mye god støtte[;)]
 
Back
Topp