Etter 1 uke på psmf dietten!

NoahSmom

Glad i forumet
Da har det gått en uke, har ikke srukket hittil! Var spesielt vansklig i helgen ja,, var sikker på at potetgull posen ropte på meg[:'(] Jeg klarte og holde meg til min store overraskelse[:D] Så har klart og gå ned 4 kilo! Har ikke tatt noen mål, men tok ett par bilder før jeg startet og ett par i dag. Ser ikke stor forskjell enda, men det er en start! Så nå skal jeg bare klare og gå ned 20 til!! ææææ... Må bare si at denne dietten funker faktisk! Tusen takk til Dollysmurfen og typen hennes[;)][;)]


De øverset er start, neders er nå! Er jo en del igjen da[:'(] Magen SKAL bli flat og håndtaken må BORT!! hehe..
 
Er jo kjempeforskjell jo! Tror eg må prøve vidunderkuren eg og når eg er ferdig med amminga.
 
Tone88- i dag du skulle begynne med de pillene ikke sant?? Merker du forskjell? Gleder meg til og høre hvordan det går!

Er virkelig en vidunder kur ja[:D][:D] hehe.. men er vanskelig og holde seg.. hoho.. jeg som er alt for glad i kaker og pottis... [8D] mmmmm. *drømmer om sjokoladekake*....
 
oi!!!!!!!!!!!! er jo stor fortskjell jo!!! hva er dette slags diett?!?!
 
ser jo et bra resultat på kun 1 uke da
du er kjempe flink

har du et forslag på en dagsmeny?
skjønner ikke helt dette enda jeg


http://myrevolution.no/hurtig-vektnedgang-med-psmf/

Går mye i egg, tomater, agurk, kylling (med sweet shilli saus), svin, Og salat!
Søk på nettet er der jeg finner mine måltider.. hehe... er ikke så oppfinnsom at det gjør noe[;)]
 
Oiiiiiii.... Kjempebra!!! Når jeg er ferdig med amming vurderer jeg denne dietten. Har 7-8 kilo som sitter fast virker det som.
 
Tenker jeg går over på lavkarbo etter denne, så det får en "myk" start videre.. og når ideal vekta er nådd.. så går man over til litt mer "vanlig" mat, sakte men sikkert[;)] Kan ikke begynne og proppe seg full med brød og pottis, da går det nok fort opp igjen. Må beholde en sunnere livstil for godt tenker jeg;) 
 
Har dokkor någen tips te måltider då?

Som ikkje inneholde svin!..
 
For nå e eg ferdige å amma og eg vil kvitta meg med flesske.
 
For en forskjell!

Tips for hva jeg kan bytte egg ut med? Tåler ikke egg så godt [&o]
 
Har dokkor någen tips te måltider då?

Som ikkje inneholde svin!..


Kylling salat, omelett, Wok med 150g kylling,


Dette er mat som inneholder protein:
Svinekjøtt og skinke
Biff (flatbiff, indrefilét, ytrefilét)
12-15 skiver kjøttpålegg (skinke, hamburgerrygg, pastrami)
Karbonadedeig
Kyllingfilét
Tunfisk
Laks, ørret, makrell (husk at dette er fet fisk som inneholder 10-15g fett per porsjonsstørrelse)
Torsk, sei, uer, kveite
1 boks mager kesam med Fun Light som smakstilsetning


Oversikt over grønnsaker du kan spise:
Salat
Agurk
Broccoli
Blomkål
Tomat
Spinat
Selleri
Paprika
Melon
Løk

(dollysmurfen og typen har mer peiling enn meg[:D] de som tipset om denne dietten)
 
Takk takk :)


DOLLYSMUUUUUUUUUUURF


Trenge mad eg kan spisa som ikkje inneholde någe nøff nøff og svineri.
 
ORIGINAL: Berit37

Er jo kjempeforskjell jo! Tror eg må prøve vidunderkuren eg og når eg er ferdig med amminga.

Mye en skal gjøre når en ikke ammer lenger [8D]
 
Flink du har vært.

Men man kan vel gå på denne dietten selvom man ammer?
 
Wow, for noen resultater! Du bør være stolt![;)]
 
quote:

ORIGINAL: Veni vidi vici

Flink du har vært.

Men man kan vel gå på denne dietten selvom man ammer?



tror de skrev i tråden at det var ikke for ammende om jeg ikke husker feil.


Stemmer det, er ikke for ammende[;)]
 
LineMerethe
Super medlem

 Wow, for noen resultater! Du bør være stolt!


Tusen takk!!
Jeg er stolt når jeg ser at jeg har klart og holde meg en stund til!! hehe.. Har prøvd sååå mange ganger, så nå tar jeg litt etter litt[:D][:D][:D]
 
Du kan spise kykkeliky og mø! :D

ORIGINAL: komli87

Takk takk :)


DOLLYSMUUUUUUUUUUURF


Trenge mad eg kan spisa som ikkje inneholde någe nøff nøff og svineri.
 
oi! det var forskjell ja! så flink du har vært[:D][:D] stå på! :D

skulle også ha begynt med den dietten jo... ååååh, jeg er så treeeeig [:'(][:'(]
 
Back
Topp