Etter å ha sluttet å amme...

"Lønneberget"

Elsker forumet
Hvor lang tid tar det før melken blir borte?
Det er nå 2 mnd siden jeg sluttet .. og kommer fortsatt melk

Med første mann sluttet ikke melken min å komme, jeg hadde spreng flere uker etter og lekasjer[&:]
Måtte gå til homeopat å få stoppet den.

Så vet ikke hvor lang tid det tar normalt, men sikkert en god stund.

Jeg fikk tabletter av legen som skulle hjelpe meg å stoppe melka.. men om jeg klemmer nå , så kommer det fortsatt ut noe.. tror ikke det er ren melk da.. så jeg aner ikke..er vel forskjellig tenker jeg[;)]

Jeg slutta forresten å amme når nikolai var ca 3 mnd[;)]

Jeg har ikke ammet i det hele tatt for fikk beskjed da jeg tok red./løft for 6 år siden at jeg aldri kunne amme igjen.
Men det lakk allikevel litt etter fødselen, og nå måtte jeg jammen prøve klemme og se om det kom noe.. Og det gjorde det [8|]
Sååå... over til spm ditt... Kanskje aldri?? [8D]

ORIGINAL: Minismurf

Jeg har ikke ammet i det hele tatt for fikk beskjed da jeg tok red./løft for 6 år siden at jeg aldri kunne amme igjen.
Men det lakk allikevel litt etter fødselen, og nå måtte jeg jammen prøve klemme og se om det kom noe.. Og det gjorde det [8|]
Sååå... over til spm ditt... Kanskje aldri?? [8D]

Hm... kan nesten virke sånn ?
Har ikke hatt spreng eller noe etter jeg sluttet for det trappet seg ned av seg selv egentlig..
men om jeg klemmer , så kommer det melk .... kan det ha med at vi har babyer enda ?

Jeg har hatt det siden storesøster kom og det er 7.5 år siden. Det tar mange år før det stopper har jeg hørt og det trur jeg stemmer. Svigermor hadde det også sånn.

EMh..vet ikke om det er noen trøst, men jeg har klart å klemme ut "råmelk" seks år etter at førstemann kom. Ikke lekket melk da akkurat, men... ja.. hadde en slags væske der. Men når jeg sluttet å amme nå.. så tok det vel en mnd før det stabiliserte seg.. kan fortsatt klemme ut råmelk, men regner med at det blir en stund for å si det sånn.

Back
Topp