Etter å ha følt meg gravid i mange dager...

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Fikk jeg endelig denne:IMG_20191121_221256.jpg

Er rundt 9-10 dpo og termin blir i starten av august :)
 
Fantastisk gratulerer så masse☺️ Hvordan har du kjent det når du har følt deg gravid? Er 9dpo i dag og tenkte å teste i morgen tidlig og framover.
Har hatt mye murringer og stikkinger og så har det kjent ut som jeg har en golfball i magen, om det lager mening? :hilarious:
 
Har hatt mye murringer og stikkinger og så har det kjent ut som jeg har en golfball i magen, om det lager mening? :hilarious:
Gratulerer så mye! Jeg har det også sånn nå, er ikke i tvil om at jeg er gravid (har vært gravid flere ganger før) :) Håper på en positiv test i helgen!
 
Gratulerer så mye! Jeg har det også sånn nå, er ikke i tvil om at jeg er gravid (har vært gravid flere ganger før) :) Håper på en positiv test i helgen!
Da krysser jeg fingrene for positiv test! Utrolig skuffende å føle seg så gravid og så få negativ test, så denne tedten var etterlengtet! (følt det slik i en uke nå og første skikkelig positive var i går:rolleyes:)
 
Burde vi ha en egen tråd å poste tester i? :p
 

Vedlegg

  • IMG_20191122_134814.jpg
    IMG_20191122_134814.jpg
    14,3 KB · Visninger: 60
Har hatt mye murringer og stikkinger og så har det kjent ut som jeg har en golfball i magen, om det lager mening? :hilarious:
Jeg er 9 DPO i morgen først, ser æ her skrevet feil. Har og hatt murringer. Stikking har æ også hatt men mer på begge sider nederst i magen. Så spent
 
Hei:Heartred så spent på om dette holder. Hjerte på di dagene vi har prøvd. Eggløsningen skulle komme lørdag eller søndag men i følge EL test kom den ikke før 14.november. Er 8 DPO i dag.
Hadde håper vi fikk prøvd den 15.nov også, men da ville ikke samboer :laughing002 Har prøvd siden august men ikke så lett å klaffe med en mann som er mye borte på jobb. Denne gangen var han hjemme :) datteren vår satt på første forsøk. Vil ikke gjennom mensen og ny EL testing igjen.
 

Vedlegg

  • 03419478-D6BA-48E8-B231-A327748E013F.jpeg
    03419478-D6BA-48E8-B231-A327748E013F.jpeg
    43,6 KB · Visninger: 47
Hei:Heartred så spent på om dette holder. Hjerte på di dagene vi har prøvd. Eggløsningen skulle komme lørdag eller søndag men i følge EL test kom den ikke før 14.november. Er 8 DPO i dag.
Hadde håper vi fikk prøvd den 15.nov også, men da ville ikke samboer :laughing002 Har prøvd siden august men ikke så lett å klaffe med en mann som er mye borte på jobb. Denne gangen var han hjemme :) datteren vår satt på første forsøk. Vil ikke gjennom mensen og ny EL testing igjen.

Spennende, krysser fingrene for en positiv test :signs003
 
Back
Topp