ett til spm..

Klesklypa

Gift med forumet
Siden det ikkje er overflod av tråder her, kupper eg en tråd til med et vogn spørsmål :)

kor lenge tenker dokke det er vanlig å ha småttisene i vogn??
3 år?
 
Er vel rundt den alderen, mener jeg å huske? Er jo selvfølgelig forskjellig fra pers til pers da :)

Husker hva jeg skrev i tvillingvogntråden din altså, hehe! Og jeg tror nok gullet kommer til å sitte i vogn til rundt den alderen, men at da blir det bare en sånn enkel og lett tralle. Ser jeg for meg. noe sånn. Hehe!!
i alle fall hvis vi skal på lengre turer og han ikke klarer/orker gå like mye som oss andre.
 
Ja, til den alderen, ja....hvis du ikke får en bedagelig anlagt, en, som min mellomste, som synes vogn er helt topp.......vi har en billig søskenvogn som har funka som bare det! Bruker den enda,----synes ikke det var noe vits i å kjøpe en til mange tusen, som ikke blir burkt så ofte.
I samme slengen anbefaler jeg BabyJogger City Elite----knallgod, og kjempeverdt pengene!
 
min 3 åring slutta å bruke vogn når han var litt over 2 år , men vi har ett slags brett på vogna som han kan hvile seg litt på hvis det trengs . vil tro det er litt individuelt når de slutter å bruke vogn , men en gang mellom 2 og 4 år vil jeg tro
 
Back
Topp