Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

Svangerskapet 5+3

Var til behandling i går hos osteopate pga bekkene mitt :)
har kjent de siste dagene at bekkenet er vondere å vondere :/
Sist svangerskap så fikk jeg bekkenløsning i uke 10 0 regnet med at det kom tidligere denne gang men ikke så tidlig som nå :p
bekkenbelte er bestilt å ny time hos osteopate er i neste uke ;)

håper på å forebygge litt ;)

Håper det hjelper med behandlingene og beltet for deg ;)

Svangerskapet 5+5

Endelig var man tilbake i trening :D Kjente deg gjor utrolig deilig å få trent litt selv om bekkenet var litt vondt ;) må bare prøve meg framover!
Har en avtale med en personlig trener om ei uke som skal hjelpe meg å tilpasse et program for bekkenløsningen min ;)

Svangerskapet 6+3 :D

Blir vell ett klage innlegg dette :p
Er så mye kvalm at man får nesten ikke gjort noe om dagan :/ Har kjøpt meg sånn armbånd greier mot kvalme så får se om det kan lette litt ;)
Er veldig veldig tett (men ikke forkjølet) i nesen å har vært det i to uker så nå holder på å bli gal :p

Skal tru når sen strekken i magen forsvinner? :p har ikke hatt det i de to første svangerskapene! Er skikkelig vondt når jeg nyser eller hoster eller strekker meg eller reiser meg litt for fort :( nesten så jeg har lyst å begynne å grine :/

Å så er mannen min begynt å legge merke til at jeg puster merkelig ? :O han kalte det hakkete..spesielt om jeg ligger på ryggen.. la merke til det i går å da virka det som hjerte slo sterkere å at puste hakket etter det :o
Bekkenløsningen er vertfall kommet, ikke for fult men hjelper å bruke bekkenbelte :D Har også vært nødt å innvistere i en ammebh til bruk på natte pga ekstremt ømme bryst :O

huff å i tillegg så klarer jeg ikke slappe av.. kan ikke sove når jeg er trøtt å må lese som en gal til 2 eksamener som jeg skal ha denne å neste uke :/ får satse på at man får roet ned etter det å kansje formen også blir bedre da ;)

Ble mye "klaging" her men samtidig så nyter jeg det på en måte pga at det er veldig gode symptomer :D

klare ikke la være å ta en eggløsningstest (eneste jeg har maaange igjenn av hjemme )
å der ble test streken line sterk som den er på bilde før jeg var ferdig å dyppe den :O :p

Vedlegg

• 1416293969977.jpg
    1416293969977.jpg
    29,6 KB · Visninger: 20
Har ringt helsestasjon i nabo kommunen for å få en jordmor time.. men siden jeg ikke er fra den kommunen eller bor i den kommunen så kan jeg ikke få jordmor der..
Nå har det seg slik at i min kommune så har vi ikke jordmor å derfor heller ikke ett jordmor tilbud..

reglene tilsir da at: som gravid så har du rett på tilbud fra lege eller jordmor eller en kombinasjon mellom de to. Om din hjemme kommune ikke har tilbud om jordmor så har du rett på å få jordmor i nermeste kommune som har jordmor...

vell vi har ikke jordmor å nabo kommunen nekter å tilby meg jordmor.. neste jordmor er 1.5 times kjøring for meg en vei :O

hva gjør man da?

sint å frustrert :(

Svangerskapet 7+2

Formen er helt elendig :/
føler at jeg på spy i ett å sover minimalt lite på natta :(
sovet i gjennomsnitt 3 timer hver natt i 6 netter så er helt utslitt.. får ikke sovet noe på dagen heller pga konstant kvalme å "mens"smerter i magen.. har prøvd så mye mot kvalme at jeg vet ikke hva mere jeg skal prøve :/

skal til legen i dag så får høre med henne hva jeg skal gjøre videre å om det er noe å gjøre å så blir det tidlig UL i dag også så det blir spennende ;)

Da var UL ferdig å jeg sitter i total sjokk!!!!

Vi venter TVILLINGER!!

Vet ikke helt hvor tankene er akkurat nå :O
Er i total sjokk tilstand :p
Skal inn på ny UL for å sjekke at alt står bra til i midten av desember :)

Vell man kan vell trygt si at magefølelsen stemte igjenn :p

Da var UL ferdig å jeg sitter i total sjokk!!!!

Vi venter TVILLINGER!!

Vet ikke helt hvor tankene er akkurat nå :O
Er i total sjokk tilstand :p
Skal inn på ny UL for å sjekke at alt står bra til i midten av desember :)

Vell man kan vell trygt si at magefølelsen stemte igjenn :p

Oi!!!! Gratulerer så mye!!!! :D:D:D

Så spennende med tvillinger :D
Gratulerer så masse ;)

Svangerskapet 7+4
(med to små i magen)

Siste eksamen gjort unna for i år å for ei go stund framover :o siden vi venter tvillinger så bestemte jeg meg for å ikke ta sjansen på å melde meg opp til sommeren igjenn :p siden de kan komme alt fra mai til juli :p

Er veldig veldig trøtt å kjempe sliten! Kvalmen er ikke like ille, den kommer å går ;)
Tetthet i nese er nesten borte så er lettere å puste nå :p

Kjenner at glede over å ha to i magen blir bare større å større å vi gleder oss kjempe mye til å møte dem :D

I midten av desember får vi vite om det blir en eller to eggede tvillinger :D spennende!!

For en spennende tid i møte :D

Misunner deg litt de to i magen ;)
Har lyst på tvillinger selv jeg :D hihi

Misunner deg litt de to i magen ;)
Har lyst på tvillinger selv jeg :D hihi
Hehe ja men det skal du få lov til ;)

viste at sjansen for å få tvillinger var større hos oss å ønsket meg tvillinger da jeg ble gravid med nr 2 :)

var ikke helt forberedt den her gangen men nå er vi så glad og lykkelig å gleder oss enormt til å få møte de to små miraklene <3

Hehe ja men det skal du få lov til ;)

viste at sjansen for å få tvillinger var større hos oss å ønsket meg tvillinger da jeg ble gravid med nr 2 :)

var ikke helt forberedt den her gangen men nå er vi så glad og lykkelig å gleder oss enormt til å få møte de to små miraklene <3

Takk :) hehe

Hvorfor var sjansen større da? Mange tvillingpar i familien? :)
Blir nok moro det da, selv om det kam bli slitsomt med 4 kanskje? :)

Takk :) hehe

Hvorfor var sjansen større da? Mange tvillingpar i familien? :)
Blir nok moro det da, selv om det kam bli slitsomt med 4 kanskje? :)
Vertfall 9 tvilling parr som mamma kom på å 3 sett med trillinger :p

Dobbel utfordring men også dobbel glede ;)

tror det kommer til å få helt fint, de to vi har er såpass store at man får hjelp fra de også ;)

Back
Topp