Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

Veldig lei meg nå etter telefon med sykehuset..
Ringte inn for å bekrefte at henvisningen var mottatt å om jeg får time snart eller blir satt på venteliste... får da beskjed om at henvisningen var avvist!!!
Ville jo selvfølgelig vite hvorfor men får da beskjed om at dette kan hun ikke svare på på telefon å at jeg måtte vente til jeg fikk brev :(

Er så utrolig lei nå... 1 år med prøving å vanvittig med medisina å mye fram å tilbake å så skal alt bare avsluttes sånn uten videre?

Tror jeg burde vurdere privat i Stavanger snart..
 
Veldig merkelig.. Du kan klage på dette, det kommer til å stå i brevet.

Ja, det kan være lettere å få pergo av privat Gyn, men vil vel tro at også mannen må levere sædprøve.. Masse lykke til:). Ikke gi opp❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Veldig merkelig.. Du kan klage på dette, det kommer til å stå i brevet.

Ja, det kan være lettere å få pergo av privat Gyn, men vil vel tro at også mannen må levere sædprøve.. Masse lykke til:). Ikke gi opp❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Tror rett slett vi må prøve å gå den veien heller :)
Tusen takk <3
 
Syklus dag 6...
Tr dro i går å i dag bestemte jeg meg for å bestille nye eggløsningstester å graviditetstester så får vi se hva denne mnd bringer ;)
Skal ta kontakt med privat gynekolog i morgen å satser på å få videre hjelp fra dem siden sykehuset har avvist meg :)

Holde meg positiv og optimistisk så får vi se om vi er så heldig å få bli tre barns foreldre <3
 
Da har man bestilt time til privat gynekolog å hun virket sååå positiv så gleder meg :D
Har ikke time før om 3 uker men fram til da så blir det temping og eggløsningstester hver dag ;)
 
18 september kom det ut myyye utflod som kunne se ut som eggløsningslim... var myyye å som eggehvite å veldig strekkbart ;)

Har i flere dager vært veldig øm å hatt litt stikkende smerter på høyre side ved eggstokken/lysken :/
Er veldig bekymret for at dette kan være cyster som vokser igjenn :(
Ømme bryster har også begynt å melde seg å en enorm kvalme..
kan virke som at mensen kansje kan komme til "rett" tid den her gangen ;) satser på å få tr (om hun absolutt må komme å at jeg ikke er gravid) neste fredag..
Da har jeg syklus på 28 dager :D
Har alle de andre gangene siden jeg starte på provera fått ømme bryster ca en uke før tr :eek: ellers i de to andre svangerskapene så var første symptom ømme bryster :p

Tiden går tregt fram til gyn time neste fredag men har litt å henge fingrene i så det er greit ;)
 
Vell hadde rett i mistanken min... det var en cyste som hadde vokst seg så stor at den begynte å presse på andre organer :/

Er lenge siden sist jeg hadde en cyste som sprakk men i kveld så skjedde det igjenn :/
Smertene er så intense at man trur rett å slett at man skal dø! Er ennå veldig øm men mye bedre allerede :D Man kan vell gå så langt å si at det er verre enn en fødsel :p

At de sprekker kan man desverre aldri bli helt vandt til.. hadde på det meste 21 cyster rundt eggstokkene å livmora før jeg ble gravid med første barne mitt... var innlagt på sykehuse i 5 dager der den ene etter den andre cysten sprakk..
har heldigvis aldri opplevd noe lignende etter dette :)

Nå håper jeg bare at gynekologen ikke finner flere på torsdag :D
 
Sitt i bilen på tur inn til Stavanger å til privat gynekolog :)
Nervøs som bare det! Kanskje mest redd for å ikke få mere hjelp men også redd for å få hørt at man har masse cyster, tette eggledere osv..
Men må prøve å tenke positivt :)
 
ååh e så gla så gla :D Timen hos gynekologen gikk kjempe bra !
Da hun tok den innvendige ul så fant hun at det va ingen cyster som var sprukket men ett egg som var løsnet og hadde bristet noen blodkar å hun sa at dette kunne gjøre utrulig vondt :p
Men jeg er satt på provera etterfulgt av femar/letrozol å skal prøve dette i 4 mnd å om ikke dette virker så vil hun henvise oss videre :)
hun har også sendt henvisning til sus for å sjekke egglederne med kontrastveske for å sjekke at ikke egglederne er tette (noe hun ikke trodde men ville sjekke for sikkerhetsskyld) :)
Nå er også mannen sjekket.. Han hadde mere nokk friske å raske svømmere.. eneste som var er at spermiene er litt tykkere enn normalt å dette kan gjøre at det er vanskelig for svømmerne :p men vi får se hva som skjer nå ;) ble optimistisk igjenn nå ;)
 
Så fantastisk:). Da er det vel bare å dra hjem å humpe? For da har du vel EL nå?

Så bra du fikk fremar da:). Håper det klaffer for dere nå:)
 
Så fantastisk:). Da er det vel bare å dra hjem å humpe? For da har du vel EL nå?

Så bra du fikk fremar da:). Håper det klaffer for dere nå:)
Ho trudde det kunne være for seint nå men vi kunne prøve noen dager ennå ;)
Tusen takk :) håper virkelig det klaffer for dere også nå ;)
 
CD 1
I dag kom mensen for fult å for første gang uten medisin :D
Har dessverre ikke fått provera å femar fra apoteket ennå så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette men får se ;) tror jeg skal ha 3 eller 4 tab med provera liggende hjemme, må få sjekket det når vi kommer hjem fra hytta!
Dette blir en spennende tid framover :D
 
CD 3

I dag er første dagen med femar men må ta en graviditetstest før jeg kan begynne på den i å med at jeg begynte å blø ganske tidlig etter det gynekologen trudde kunne være en eggløsning :/
I tillegg så er gynekologen min borte på ferie den her uken så kjenner at jeg blir ennå mer stressa :/
vikar skulle sjekke opp i ting å ringe meg tilbake...
så håper hun finner ut av ting så jeg ikke går glipp av en syklus :/
 
CD 4
Graviditetstest i går var negativ så da startet jeg på Letrozol (femar)..
Ser ut som tr begynner å pakke sammen å fortsetter på Letrozol 2.5 mg x 2 fram til syklusdag 7 :)

Ny ultralyd på syklusdag 12 som blir 16 oktober :D

Satser på at det blir lagt aksjer fra i morgen av :D
 
Back
Topp