Alt var bra og den lille var blitt 2.6 cm [emoji4]
Lå og sprellet med armer og bein [emoji173] Ubeskrivelig følelse og utrolig lettet for at den vokser som den skal [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei? Jeg var på TUL når jeg var 8+0, så jeg må vel smøre meg med tålmodighet til OUL i uke 18+4 nå.. xsmile8Er 9+4 [emoji173] Lurer på å høre om jeg kan få en ul uke 12, vet ikke om jeg klarer meg til oul [emoji85] hehe..Så herlig!Hvor langt er du på vei? Jeg var på TUL når jeg var 8+0, så jeg må vel smøre meg med tålmodighet til OUL i uke 18+4 nå.. xsmile8
![]()
Alt var bra og den lille var blitt 2.6 cm [emoji4]
Lå og sprellet med armer og bein [emoji173] Ubeskrivelig følelse og utrolig lettet for at den vokser som den skal [emoji173]
Forstår deg godt. Er tredje gang jeg får ul nå og skal ha ny 6 mars [emoji6] Den ene ul var hos jordmor, så den var bare en bonus jeg ikke hadde regna med [emoji4]Så vakkert [emoji7]
Jeg ba legen om en ekstra tidlig ul, fordi jeg Er bekymret for livet i magen. Var på ul i uke 6, og skal tilbake igjen i uke 13 [emoji4]
Haha! Hadde jeg hatt ul utstyr hjemme hadde jeg ikke kommet meg ut av huset [emoji23]Forstår deg godt. Er tredje gang jeg får ul nå og skal ha ny 6 mars [emoji6] Den ene ul var hos jordmor, så den var bare en bonus jeg ikke hadde regna med [emoji4]
Vi har også prøvd i mange år og trenger det for å berolige meg. Skulle hatt ul-apparat hjemme [emoji6]
Ikke jeg heller [emoji23] hihi...Haha! Hadde jeg hatt ul utstyr hjemme hadde jeg ikke kommet meg ut av huset [emoji23]
Haha! Hadde jeg hatt ul utstyr hjemme hadde jeg ikke kommet meg ut av huset [emoji23]
Hihi [emoji6] Trur gubben ikke er med på den gitt [emoji23][emoji23][emoji23]Såg tilsalgs på ålesund kjøp salg gruppe eller no slikt. En fysioterapaut som skulle oppgradere og ville selge. Go for it![]()
Hahaha! Tror det er best jeg holder meg unna [emoji14]Såg tilsalgs på ålesund kjøp salg gruppe eller no slikt. En fysioterapaut som skulle oppgradere og ville selge. Go for it![]()