ett spm

mittførstebarn

Forelsket i forumet
er det noen som veit hvor tidlig man kan se kjønnet på huleboern på ul?[:)]

jeg skal på ul uke 13 er det noen mulighet for å se det da tror du?[:)] åh jeg vil jo at det skal synes da[:D][;)]

oki[:)] skal til Martin Lundring på jessheim[:)] han er vist veldig flink har jeg hørt[:)]

japp japp det skal jeg, kan vel ratt hende det kommer ett bilde å da[:)] gleder meg så utrolig til å se den lille, å ikke minst høre hjertelyden igjen[;)]

ja man blir det[:)] syns det var litt rart sist jeg fikk høre det jeg, he trodde først det var hjerte mitt jeg ass[:)]

ja men det kunne gått fort vettu, var jo spent[:D] hehe ja det var helt merkelig[:)]

Jeg var på UL når jeg var 12 uker på vei og da kunne han si med 80 % sikkerhet at det var en gutt[:D] Så det nesten selv også før han sa det! Fikk også med et 3D bilde hvor det er ganske så tydelig[:)]
Masse lykke til på UL!

vi var på UL på tirsdag,da var vi 13+2. Vi kunne ikke se om det var gutt eller jente.
kommer kanskje ann på hvor babyen ligger,vet ikke jeg...

Tror det kommer litt ann på utstyret til legen som utfører ultralyden. hvordan fosteret ligger, morkakens plassering og hvor erfaren lege du er hos. Har hatt en kollega som fikk vite kjønnet med ganske stor sannsynlighet i uke 12, og en annen i uke 15. Men det er også lettere å se om det er en gutt enn jente. ;)

ORIGINAL: miomin

Jeg var på UL når jeg var 12 uker på vei og da kunne han si med 80 % sikkerhet at det var en gutt[:D] Så det nesten selv også før han sa det! Fikk også med et 3D bilde hvor det er ganske så tydelig[:)]
Masse lykke til på UL!

Legen mente hun så det hos meg også i uke 12, og det kan faktisk se ut som noe langt mellom bena på UL bilder. Men det er bare det at klitoris er lang hos jenter også i uke 12. Så jeg går ikke ut fra at det er gutt.

Sist gang fikk vi vite det i uke 15. Da var det jente og legen sa at på jenter ser det ut som en liten bønne. Faktisk så jeg det selv også, og så det alltid veldig tydelig på de andre UL også. Jeg var med i et forskningsprosjekt og fikk UL ofte.

Da jeg gikk gravid med førstemann så kunne de ikke se det på en ul i uke 13..

Hvis fosteret ligger riktig kan man se det ganske tidlig,
men de sier ingenting helt sikkert før etter uke 17 tror jeg!

jeg skal på ul fredag 16:) da er jeg 14+2!!!! hååååper de kan se kjønnet!! hun jeg skal til er "gammel" og har jobbet med dette i maaaange år! og hun har jobbet på sykehus før (tror jeg)
og nå har hun begynt privat:)

så håper hun kan se det!!!!::):)

Back
Topp