Ett spm til

Sånn omtrent sånn ja :)

Tja...

Det forutsetter at du

1) Legger arket rett inn i papirkutteren, og at det ligger stille der

2) At papirkutteren skjærer rett

Det første er jo litt opp til deg selv, det andre er jo litt mer et problem, men det er meg bekjent flere som klager over "skjev kutting" fra fiskars kjærebrett enn den du linket til der. (Selv har jeg fiskars, og er fornøyd. Det er vel kanskje en millimeter skjevt på de 30 cm, men kutter jeg så store lengder korrigerer jeg det selv, og er det et mindre stykke så utgjør det så lite at det ikke merkes uansett)

Men om du er god til å holde linjalen på plass (og har en god metalllinjal) så bør du jo klareå skjære rett med kniv/skapell også da.
Det handler for de fleste mer om at det er litt lettere med skjærebrett.

Jeg ser du fikk bra svar av *Stella*! [:D] Vil legge til at du også kan få kjøpt en grønn "knapp" som ikke kutter men lager en brettekant! PRAKTISK hehe

Får kjøpt en helt grei papirkutter på inkclub for 40 kr. [:D] Ligna på den på bildet. Er ikke kjempe fancy, men om du bare skal prøve. Jeg synes den var grei. [:)]

ORIGINAL: ACtrine*

Jeg ser du fikk bra svar av *Stella*! [:D] Vil legge til at du også kan få kjøpt en grønn "knapp" som ikke kutter men lager en brettekant! PRAKTISK hehe

Det følger med brettet[;)]

Back
Topp