Ett spm til de som har hatt SA

Enbabytil

Flørter med forumet
Har dere ett eget "mål" dere vil nå..? Og da kan slappe litt mer av når dere når dette målet..

Selv så tror jeg at jeg kan slappe litt mer av etter neste helg.. Da er jeg litt over 5 uker..
Jeg har hatt mange sa, og de fleste har skjedd ca rundt uke 5.. En av de har skjedd i uke 8, så helt rolig kan jeg nok ikke ta det før det har gått noen uker[:)][:-]

Jepp, over 6 uker..
Er meget spent om dagen, for er 5+4 nå, sånn ca..
Sist mistet jeg 6+0
var ca 6 uker første gangen også..

Har så lyst på tidlig UL i uke 8, for å se et hjerte (dersom alt går bra, frem til da..) Får tidlig ul med legen i uke 11-12.. prøvde og bestille privat i uke 8, men ingen som har ledig da, eller vil ta så tidlig UL... Sukk!

Merker jeg er veeeldig bekymret for tiden. Vil så gjerne at dette skal gå bra!

Første sa i uke 4+2
Andre i uke 7

Tar det ikke med ro før jeg er i uke 12 [8D] 

MA uke 12 og SA uke 7, så jeg tar det ikke med ro før jeg er ut i uke 13!

Uff så langt uti noen av dere har mistet da[:(]
Og til Cameleon, skjønner godt du er spent om dagen da, dette går nok bra vet du[:D]

Da er det bare å telle ned dager jenter, og krysse alt vi har[:)]

Har hatt SA i uke 9 og 10. Så målet mitt er vel da faresonen er over (12uker) :)
Blir ikkje rolig før. Er VELDIG redd for at det skal skje igjen [:(] Klor deg fast
vennen min. Vil ikkje miste deg heller [:(][:)]

Jeg mistet 12+1. Så jeg vil over det. Men vil helst ikke gå og tenke for mye på det. Det som skjer det skjer. Og mister jeg var det sannsynligvis noe så galt med fosteret at det var til det beste. Barnet jeg skal få kommer når det er meningen det skal komme. Det tar bare lenger tid før hun/han kommer hvis jeg mister.

Ogda jeg mistet 12+1 mistet jeg ikke en baby. Det var bare min datter som ikke var klar til å komme riktig enda. Det var iallfall slik jeg følte at jeg måtte tenke for å takle det. Skjønner det blir værre for hver uke ut i svangerskapet en kommer.

Svarte visst på litt mer enn du spurte om.............[8|]

Men NÅ er jeg GRAVID og GLAD!![:)][:D][;)]

Mistet i uke 7 sist, men slapper ikke av før hvertfall uke 12[&:] Skal på privat ul i uke 7 for å se at hjerte slår og alt er bra, kommer til å slappe mer av da[:)]

Back
Topp