ett spørsmål....

chrispoo

Betatt av forumet
jeg lurer på en liten ting, er hoven nedentil rundt urinrøret og ømm og sår og i stad la jeg merke til 2 dråper blod i trusa... er det noen som veit hva dette kan være ?? Jeg er oxo gravid, 16+5... var oxo på legevakta her om dagen med mulig begynnelse på nyrebekkenbetennelse... 

Takk for svar :) 

hm, eg er også hoven og blod kan jo forekomme uten at det er noe galt.  kanskje lurt å ta en tlf til legevakten og høre med dei. veit ikkje kordan det er med en mulig nyrebekken betennelse og svangerskap.    god bedring!! :))

Kan jo være en urinveisinfeksjon. Ta en tur til legen og ta en stix for å få bekreftet/avkreftet. Ikke bra å gå med urinveisinfeksjon når du er gravid.

går oxo allerede på pencilin da... burde ikke det ta det meste egentlig da? : ) Har hatt UVI engang før når jeg var gravid hadde ingen symptomer da... var bare tilfeldig de fant det ut på kontroll.. : ( 

Hva slags antibiotika tar du? Kan være at den ikke er bredspektret nok sånn at du bør bytte.

amoxi ett eller annet, den skulle ta nyrebekkenbetennelse og lungeinfeksjon.. siden han ikke var sikker på hva jeg hadde siden jeg ikke fikk tatt urinprøve... 

tenkte på det : ) er forferdelig og gå sånn : /

Back
Topp