Ett pinlig spm

ToSmå2010

Forumet er livet
....

Du kan ha fått herpes, ja. Det smitter under utbrudd (når det er blemmer) og det kan smitte fra munn til kjønnsorgan. Det har du for livet.. Så det var meget lite smart.. Uff.. Må bare vente på at utbruddet går over, tror jeg. Og ikke ha sex mens du har utbrudd.. 

ouch høres vondt ut [&:]

tror jeg ville ringt å hørt om råd jeg hvertfall for det gir dem gjennom telefonen og hvis du ikke vil dra dit.

Masse god bedring!

Neineinei!!
AAAAAU!

Hatt det selv..De munnsåra samboeren din har hatt er herpes, og nå har du fått det nedentil.
Dra til legevakta og få krem og piller mot det ASAP, de blemmene blir så vonde at du til slutt bare vil dø[:o][:o][:o][:'(]

Au, snakker av erfaring altså. Herpesblemmer som blir større og større og så sprekker, erså udigg at man håper på å dø.. Så få deg krem og piller!

ORIGINAL: Maanda

Neineinei!!
AAAAAU!

Hatt det selv..De munnsåra samboeren din har hatt er herpes, og nå har du fått det nedentil.
Dra til legevakta og få krem og piller mot det ASAP, de blemmene blir så vonde at du til slutt bare vil dø[:o][:o][:o][:'(]

Au, snakker av erfaring altså. Herpesblemmer som blir større og større og så sprekker, erså udigg at man håper på å dø.. Så få deg krem og piller!

[&o]

Jeg kommer meg ikke på legevakta.. Sambo er på påskeferie og jeg er alene..[&:]

Back
Topp