charlieb
Elsker forumet
En mann ble invitert i et bryllup. Han svarte:
Tenk deg at du er i en rød hytte, der alle veggene vender mot sør. Plutselig oppdager du at det lusker en bjørn rundt utenfor hytta, hvilken farge har bjørnen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: charlieb
En mann ble invitert i et bryllup. Han svarte:
ORIGINAL: UneMi
En mann ble invitert i et bryllup. Han svarte:"Hvis jeg kan så kommer jeg ikke.Hvis jeg ikke kan så kommer jeg."Hva er mannens yrke? Kanskje det hjelper med et komma eller to i svaret hans? Bonde.
Tenk deg at du er i en rød hytte, der alle veggene vender mot sør. Plutselig oppdager du at det lusker en bjørn rundt utenfor hytta, hvilken farge har bjørnen? ehhh, brun[8D] Nei hvit, du er på nordpolen jente!![8D]
En mor og en far har seks sønner. Hver sønn har en søster. Hvor mange personer er det i denne familien? 7 Mor og far da??
To mødre og deres to døtre på var på fisketur. De fikk en abbor, en torsk og en sei. Siden de kun fikk tre fisk, hvordan var det mulig at de fikk hver sin fisk med seg hjem. Mor, datter og barnebarn
ORIGINAL: gullgutt09
Hvordan kommer dere fram til bonde?? Og hvilken farge bjørnen er?? [:-]
ORIGINAL: gullgutt09
Hvordan kommer dere fram til bonde?? Og hvilken farge bjørnen er?? [:-]
ORIGINAL: aimste
"Hvis jeg kan så, kommer jeg ikke.
ORIGINAL: aimste
"Hvis jeg kan så, kommer jeg ikke.
Hvis jeg ikke kan så, kommer jeg."
altså, en bonde som sår... [:-]
ORIGINAL: Jadasåneida
ORIGINAL: UneMi
En mann ble invitert i et bryllup. Han svarte:"Hvis jeg kan så kommer jeg ikke.Hvis jeg ikke kan så kommer jeg."Hva er mannens yrke? Kanskje det hjelper med et komma eller to i svaret hans? Bonde.
Tenk deg at du er i en rød hytte, der alle veggene vender mot sør. Plutselig oppdager du at det lusker en bjørn rundt utenfor hytta, hvilken farge har bjørnen? ehhh, brun[8D] Nei hvit, du er på nordpolen jente!![8D]
En mor og en far har seks sønner. Hver sønn har en søster. Hvor mange personer er det i denne familien? 7 Mor og far da??
To mødre og deres to døtre på var på fisketur. De fikk en abbor, en torsk og en sei. Siden de kun fikk tre fisk, hvordan var det mulig at de fikk hver sin fisk med seg hjem. Mor, datter og barnebarn