Ett par gåter

charlieb

Elsker forumet

En mann ble invitert i et bryllup. Han svarte:
"Hvis jeg kan så kommer jeg ikke.
Hvis jeg ikke kan så kommer jeg."
Hva er mannens yrke?  Kanskje det hjelper med et komma eller to i svaret hans?

Tenk deg at du er i en rød hytte, der alle veggene vender mot sør.  Plutselig oppdager du at det lusker en bjørn rundt utenfor hytta, hvilken farge har bjørnen?  

En mor og en far har seks sønner.  Hver sønn har en søster.  Hvor mange personer er det i denne familien?

To mødre og deres to døtre på var på fisketur. De fikk en abbor, en torsk og en sei. Siden de kun fikk tre fisk, hvordan var det mulig at de fikk hver sin fisk med seg hjem.

Den siste er ihvertfall, datter, mor og mormor [;)]

-bonde
- 14 i fam
-en mor - en datter og en datterdatter

den med bjørnen er jeg blank på. haha

ORIGINAL: charlieb

En mann ble invitert i et bryllup. Han svarte:
"Hvis jeg kan så kommer jeg ikke.
Hvis jeg ikke kan så kommer jeg."
Hva er mannens yrke?  Kanskje det hjelper med et komma eller to i svaret hans?

Tenk deg at du er i en rød hytte, der alle veggene vender mot sør.  Plutselig oppdager du at det lusker en bjørn rundt utenfor hytta, hvilken farge har bjørnen?  

En mor og en far har seks sønner.  Hver sønn har en søster.  Hvor mange personer er det i denne familien? 9

To mødre og deres to døtre på var på fisketur. De fikk en abbor, en torsk og en sei. Siden de kun fikk tre fisk, hvordan var det mulig at de fikk hver sin fisk med seg hjem.

Klarer ikke svare på gåte 1 og 4....[:@] Æhr hater gåter når jeg ikke får de til [;)]

Bjørnen er brun og de er 9 stk i familien

Bjørnen er hvit, og det er 9 personer i familien! [:)]

En mann ble invitert i et bryllup. Han svarte:"Hvis jeg kan så kommer jeg ikke.Hvis jeg ikke kan så kommer jeg."Hva er mannens yrke?  Kanskje det hjelper med et komma eller to i svaret hans? Bonde.

Tenk deg at du er i en rød hytte, der alle veggene vender mot sør.  Plutselig oppdager du at det lusker en bjørn rundt utenfor hytta, hvilken farge har bjørnen? ehhh, brun[8D]

En mor og en far har seks sønner.  Hver sønn har en søster.  Hvor mange personer er det i denne familien? 7

To mødre og deres to døtre på var på fisketur. De fikk en abbor, en torsk og en sei. Siden de kun fikk tre fisk, hvordan var det mulig at de fikk hver sin fisk med seg hjem. Mor, datter og barnebarn

Hvordan kommer dere fram til bonde?? Og hvilken farge bjørnen er?? [:-]

Første vet jeg ikke..

Bjørnen er hvit! (Siden alle hjørnene vender mot sør, må det ligge på Nordpolen..)

Det er 9 personer i familien. Mor,far og de 6 sønnene, som alle har samme søster!

Den siste er mormor,mor og datter!

[:)]

ORIGINAL: UneMi

En mann ble invitert i et bryllup. Han svarte:"Hvis jeg kan så kommer jeg ikke.Hvis jeg ikke kan så kommer jeg."Hva er mannens yrke?  Kanskje det hjelper med et komma eller to i svaret hans? Bonde.

Tenk deg at du er i en rød hytte, der alle veggene vender mot sør.  Plutselig oppdager du at det lusker en bjørn rundt utenfor hytta, hvilken farge har bjørnen? ehhh, brun[8D] Nei hvit, du er på nordpolen jente!![8D]

En mor og en far har seks sønner.  Hver sønn har en søster.  Hvor mange personer er det i denne familien? 7 Mor og far da??

To mødre og deres to døtre på var på fisketur. De fikk en abbor, en torsk og en sei. Siden de kun fikk tre fisk, hvordan var det mulig at de fikk hver sin fisk med seg hjem. Mor, datter og barnebarn

ORIGINAL: gullgutt09

[8|][:)]

Hvordan ser dere at det er bonde? *føle seg dum* [8D]

ORIGINAL: gullgutt09

Det lurer jeg på og gitt!

"Hvis jeg kan så, kommer jeg ikke.

Hvis jeg ikke kan så, kommer jeg."

altså, en bonde som sår... [:-]

bonde - "hvis jeg kan så, kommer jeg ikke..."

bjørnen er hvit, hytta står på nordpolen...

9 i familien, 2 foreldre, 6 sønner, 1 søster

mormor, mor, datter

ORIGINAL: aimste

Haha guri, den satt langt inne...[8D]

ORIGINAL: aimste

Haha... Nå tok jeg den![8D]

ORIGINAL: Jadasåneida

ORIGINAL: UneMi

Tenk deg at du er i en rød hytte, der alle veggene vender mot sør.  Plutselig oppdager du at det lusker en bjørn rundt utenfor hytta, hvilken farge har bjørnen? ehhh, brun[8D] Nei hvit, du er på nordpolen jente!![8D]

En mor og en far har seks sønner.  Hver sønn har en søster.  Hvor mange personer er det i denne familien? 7 Mor og far da??

hoho, ja den bjørnen tok jeg IKKE[8D]

ooog, de sønnene, glemte å rene med foreldrene jeg[8D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp