Ett nytt tåpelig og flaut spm...

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Hva gjør dere hvis dere skal på jobb, og så til legen utpå dagen som vil ha morgenurin?
Jeg tror ikke jeg rekker hjemom imorgen før legetimen, og jeg kan da virkelig ikke ha med morgenurinen min på jobb. Det går jo bare ikke.

MÅ da være noen som har samme problem? Haha...

Jeg rekker ikke det heller. De åpner kl 8, jeg begynner kl 8...

I vinter gravde jeg den ned i snøen bak bilen(HAHAHA!!!), men nå er det jo så varmt..

hvorfor morgenrin?
Om jeg har time midt på dagen, leverer jeg en prøve der og da. De finner det de skal uannsett... det blir ikke tvannet iløpet av dagen de lumskhetene...

Enig med Hjemmkos. Fiks en prøve rett før timen. Har ikke så mye å si tror jeg :-)

I vinter gravde jeg den ned i snøen bak bilen(HAHAHA!!!), men nå er det jo så varmt..
Hahahahaha!! Det var dagens altså! :D

Nja, det tenker jeg og, men legen min har spesifisert hver gang at det skal være morgenurinen som tas med.
Dette gjorde jordmor på helsestasjon tydelig også. Så da er det jo den de vil ha!!

hahaha ser det for meg at du graver ned urinprøven i snøen bak bilen :D Ler så jeg griner hihi

hahaha ser det for meg at du graver ned urinprøven i snøen bak bilen :D Ler så jeg griner hihi
Haha,ja men jeg vil jo ikke putte den i kjøleskap på jobb. :P Parkerte på bakerste rad i ett hjørne, men følte meg temmelig dum der jeg hakka i snøen.. Hehehe....

Prøv å la det gå en del timer før du tar urinprøven. Da kan du ta den like før legetimen. Bedre det enn at urinen blir for gammel.

Haha,ja men jeg vil jo ikke putte den i kjøleskap på jobb. :p Parkerte på bakerste rad i ett hjørne, men følte meg temmelig dum der jeg hakka i snøen.. Hehehe....
hehehe du får få deg en kjølebag i bilen som går på sigarett tenneren :p

Du har ikke mulighet til å sette den i kjøleskapet hjemme for å innom å hente den før legetimen da? :)

Prøv å hold deg så lenge som mulig før du har time og leverer prøve, 3-4 timer blæretid bør holde :) (vi er jo oppe å tisser om natta alle mann, urinen er vel aldri mer enn 4 timer i blæra ;) )

Hehe, disse urinprøvene er noe dritt!! Eller, er jo bra å finne ut at alt er fint/om noe trenger en sjekk, men jeg liker det ikke :/ Fysj! Tror jeg hadde tatt med kjølebag :P

Merkelig at man får forskjellig svar da. Nå spurte jeg legen min også, og den skal ikke stå i romtemperatur!

Back
Topp