Ett møkkaspørsmål :-)

fruluna

Forumet er livet
Hvor ofte bæsjer deres små?

Før hadde Linnea avføring mange ganger om dagen.
Men nå har det blitt potte tett [:(]
Nå har hun ikke bæsja siden lørdag, og på lørdag var det en uke siden sist.. Da måtte jeg opp i rompa hennes å smøre så det skulle komme ut noe.. Og da kom det masse skal jeg si dere.. Avføring for en hel uke.. [&:]
Men nå har det ikke kommet noe igjen på flere dager... Hva kommer dette av da??
Hun har jo så vondt innimellom og skriker som en gal pga dette. Trykker og trykker, og får ikke ut noe..

Har prøvd både malt og sviskesaft uten hell..

Hmmm..... vet ikke helt jeg... Virker det som om det er vondt da? Har hørt at det kan gå dagevis før en det de bæsjer, men har hun vondt, så hadde jeg nok hørt med helsesøster eller noen.. Jeg har ikke det problemet med lillemann ennå, men dukker vel opp....

Klem:)

det går ofte flere dager før jonas bæsjer, han ligger og trykker seg nesten hele tiden uten at d kommer noe, men tror ikke han har vondt han bare er sånn. helsesøsteren sa at så lenge man bare gav morsmelk ble de ikke "tette". men hvis d ser ut som d plager eller er vondt ville jeg kansje hørt med helsesøster. men d er ikke uvanlig at d går flere dager mellom vær bæsj..

Har snakket med både helsesøster og lege jeg og de a jeg skulle massere endetarmen og stikke q tips oppi der.. [&:]
Liksom ikke så veldig morsomt det da, så jeg håper idet stabiliserer seg snart.. Hun er iallefall plaget med det stakkars..
Tror det kommer av at forrige lørdag fikk hun bare morsmelk, så det kan nok hende at det ugreide magen litt..

ORIGINAL: fruluna

Tror det kommer av at forrige lørdag fikk hun bare morsmelk, så det kan nok hende at det ugreide magen litt..

Ammer ikke du hele tiden da? Eller får hun MME? Tutta mi har heller ikke bæsja siden torsdag nå men jeg har også hørt at det kan gå en uke mellom hver liksom [8|]

Jo jeg fullammer vanligvis. Har gjort det hele tiden, men akkurat fra forrige lørdag til søndag fikk hun mme for hun sov over hos farmoren sin.. [&:]

Back
Topp