Ett lite spørsmål..

*iris*

Forumet er livet
Jeg har ikke vært her så ofte, har liksom gått fra forum til forum de siste årene..
Men ingen flere barn nå altså.

Det jeg lurer på, er mareritt..
Liam har hatt natteskrekk tidligere, men dette er mareritt.
Han er myyyye våken om nettene nå.
Prater og krangler med noen i søvne, skriker og skriker.."IKKE!!!! MIN!!! GÅ VEKK!!!!

Noen som har opplevd det samme??
Når han kommer hjem fra barnehagen er han alltid blid og fornøyd..

Ja, mye av den sorten her også.
Er nok mye som gjennomgås i drømme av det de opplever i hverdagen.
Jeg antar også at vesla fortsatt sliter litt med å få uttrykt seg verbalt i konfliktsituasjoner, så da er det nok mye som vil ut i drømme. Hører også mye "Neeei" "ikke" osv

Har mye det samme her ja. Roer seg hvis hun får ligge inntil oss[:)]

Han kommer og legger seg mellom oss iblant, det hjelper noe. Men ikke alltis han vil. Vekker søstra si som sover på samme rom. (pusser opp, har for lite rom).
I natt var jeg oppe sikkert sks ganger for å trøste ham, to- tre ganger fordi han vekket Adele, og en gang med mating med minsten..

Blir sliten av dette. Har prøvd å prate med ham før han legger seg, om hvordan dagen har vært osv.. Men han er litt sen språklig, så ikke lett[8|]

Ja er en del sånn med Leander nå for tiden, er jo nettopp blitt storebror han også, i tillegg til at han er inne i en veeeldig min-fase. Vært en del nei-ing og slikt i søvne i det siste ja, er ikke så artig å høre på egentlig.

Akkurat det samme her, hun er mye våken og snakker i søvne. Gjerne sier de samme tingene som din [;)]
Virker som de er i en fase i utviklingen nå hvor mye skjer oppi topplokket [:D]
Slitsomt ja når man har en til som er våken gjerne dobbelt så mange ganger. Føler med deg.

Sofie har bra språk, men allikevel tror jeg ikke vi kan klare å "snakke" dem fra marerittene/drømmene på natten.
Håper det gir seg snart. [:)]

Ella er også sånn,våkner av og til helt hysterisk.Går heldigvis fort over men slitsomt alikavel.

Noah holder på slik hver eneste kveld nesten. Han også roper ut ord og høres sinna ut. Men han kan sovne igjen veldig fort, også våkne opp igjen etter en halvtime og fortsette med samme greiene. Kan holde på slik i timesvis. Gud så irriterende det kan være [&:]

Back
Topp