ett lite skrytebilde av prinsessene mine

|*storesøsterT*|

Glad i forumet
må bare vise dere bilde av prinsessene mine *stolt mamma*[:D]

For et hærlig bilde av to vakringer[;)]

Alt bra?
Hvor gammel har lillesøster blitt nå?[8|]

takk takk[:D]

ja det går fint her,men ammingen gikk ikke så bra..4 brystbetennelse gjorde sånn at eg fikk nok,så har gått over til mme no..kjempe dårlig samvittighet for det,men blir for slitsomt å få brystbetennelse hele tiden også..så fant ut dette e det beste[:)]
Hun e 3 uker idag[:D]

IKKE ha dårlig samvittighet, skal være en koselig stund det å amme - om ikke det er det for dere begge blir det bare veldig veldig slitsomt!

3 uker ja - tida flyyyyyyr raskere denne gangen - her er det 8mnd siden mini kom og den tiden har gått ALTFOR fort[&:]

oi..8 mnd allerede? ja tiden flyyyr når de små kommer til verden..synes det var nettopp du fikk eg[:D]

Så søte [;)]
Gratulerer så mye med lillesøster [:)]

så herlige jenter da :)

hva heter lillesøster da? har ikke fått det med meg tror jeg

Hun heter Nathalie Emmeline

ORIGINAL: |*storesøsterT*|

Hun heter Nathalie Emmeline

så fint navn da :)

To kjempeskjønne jenter du har!!!

Så nydelige prinsesser [:D]
Flott navn, bruker dere et eller to navn?

Du,,,noe så vakkert...altså helt alvorlig..Det der, det var utrolig pent bilde...for en engel hun storesøster ser ut som..Helledussen.

Ååååå så søt lillesøster også. JEG VIL HA UT BABYEN MIN NÅ OG HOLDE HAM I MINE ARMER!!!!
Er det tre uker gammel hun er sier du?
Hvordan var fødselen? LInk til din fødselshistorie..?
Nyedlig navn.
Hva heter storesøster da?

ORIGINAL: Misafiona

Så nydelige prinsesser [:D]
Flott navn, bruker dere et eller to navn?

vi bruker mest bare Nathalie[:)]

ORIGINAL: sas

Du,,,noe så vakkert...altså helt alvorlig..Det der, det var utrolig pent bilde...for en engel hun storesøster ser ut som..Helledussen.

Ååååå så søt lillesøster også. JEG VIL HA UT BABYEN MIN NÅ OG HOLDE HAM I MINE ARMER!!!!
Er det tre uker gammel hun er sier du?
Hvordan var fødselen? LInk til din fødselshistorie..?
Nyedlig navn.
Hva heter storesøster da?

Tusen takk :) koselig å høre[:D]
Ja no nærmer hun seg en mnd faktisk :)
Fødselen var det værste eg har vært med på for å si det sånn [:'(] har ingen link dessverre,men det tok 16 timer fra eg kom inn på sykehuset til hun kom ut..og hadde pressetrang så og si igjennom hele fødselen..så det var en slitsom og hard fødsel..
Storesøster heter Thea Sofie[:D] (eg var tidligere Angel224)

Back
Topp