Ett lite sitat fra Eriken min <3

FjerneErna

Forumet er livet
Vi snakka en kveld om månen som vi så på himmelen og jeg forklarte at det egentlig ikke er månen som lyser,men at sola skinner på den.

Dagen etter sier lille skjønne gutten min; "mamma- jeg tror månen og sola leker gjemsel om natta!" [:D]

Åååååååå..... det var en vakker samtale og en enda vakrere tanke fra lille Erik!!

[:D][:D] søtnos. skriv det ned!

Der lærte jeg noe nytt gitt [;)][:D]

Det er så gøy når de tar til seg det vi snakker med dem om og gjør det til sitt [:)][:)][:)]
Herlig sitat fra Erik da [;)][:)][:)][:)]

Her har vi (Thea) noen dager snakket forskjellen på jenter og gutter, at guttene har utovertiss og at Thea har sett guttene står og holder tissen mellom fingrene når de tisser. Her fikk jeg til og med en demonstrasjon, og herlighet hun var søt der hun stod og holdt fingrene sine på en imaginær guttetiss [:D][:D][:D] Og hun kommenterte en dag da jeg skiftet bleie på Liam at han hadde to sånne greier der [:D][:D][:D] En annan dag, mens vi satt på bussen, så hun plutselig: "Mamma, du og jeg har jente tiss, mens Liam og pappa har guttetiss" [:D]

Det er notert i gullkornboka- som jeg omsider har skaffa [;)][&:][:)]

Guttetiss og jentetiss er nok ett tema som kommer til å gå igjen en hel del i de kommende åra [8D] Erik har også registrert at jeg er annerledes enn han,pappa og lillebror [:)] 

Han er i tillegg veldig opptatt av åssen Emil kom ut av magen min- det spurte han om første gang den dagen Emil ble født [:D] 

Jeg har forklart han at mammaer har en egen åpning det kan komme baby ut av og at jeg måtte ta i veldig,nesten sånn som når vi må bæsje [8D] 

Hehehhehehe [:D][:D][:D] Herlig [:D][:D][:D]
Jeg har ventet meg det spørsmålet fra Thea også, men ikke kommet enda. Hun snakker fremdeles en del om at hun og Liam har ligget i magen min. "Husker du da jeg lå inne i magen din mamma?" [:D][:D][:D] "Og at du var på sykehuset?" Og så sier hun videre "Du lå inne i magen til mormor, pappa lå inne i magen til bestemor"

Kanske jeg burde skrive ned dette her et sted jeg også. For dette er jo små hverdagshistorier og de er jo morsomme å ha selv om jeg ikke alltid husker hva hun har sagt. Bare å fortelle litt om det hun er opptatt av for tiden. Gjør du også det, eller blir det bare det har sier?

Er ikke så lett å skjønne det der med å ha vært i en mage- Erik spør f.eks om hvor Emil var da han sjøl var i magen min [8D] 

Jeg begynte ikke å skrive i den boka før denne uka -shame on me [:o] 

Har skrevet ned noen episoder der jeg syns han har vært ekstra søt/morsom/smart osv.  Kommer til å prøve å være flink til å skrive ned episoder fra hverdagen ohg håper virkelig at jeg klarer å følge det opp! Tenk så gøy å ha når han blir voksen [:D]

Du er jo flink så har kommet ditt henn at du har begynt [:)]
Det skal jeg begynne med også. Kommer nok til å skrive det på pc, siden jeg bruker den så mye.
Sånne hverdags anekdoter, heter ikke det det da??? Eller er det bare jeg som prøver å virke mere fjong enn jeg er?? [8D][:D]
Sånt går jo litt i perioder, har skrevet ned litt språkutviklingen til Thea oppigjennom, men det har gått litt i rykk og napp. Må prøve å skrive ned historiene også [;)][:)]

Har skrevet litt før jeg også,men veldig i rykk og napp som du sier [:o] 

Hverdagsanekdoter syns jeg var ett bra uttrykk [:D]

Jeg bruker også pc'en mye,men jeg syns det er koseligere å ha det i ei bok jeg kan sitte og bla i og lese og kose meg [:)][:)]

Jo du har rett angående det å kunne blad i en bok, mye mere koselig og minneverdig [:)]

Tror vi har fnnet tittelen på boken vår jeg [;)][8D]

Back
Topp