Angelstorm
Blir kjent med forumet
Var på ultralyd idag og alt sto bra til♡ hjertet slo og alt var som det skulle ♡ Så glad nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt tidligere at hvis man ser er hjerte slå i uke 8, er sjansen for spontanabort like liten som uke 12.. Noen som vet?
Så deilig! Skal i morgen selv, men er da bare 6+4, håper jeg ikke er for tidlig ute :/
hjerte som slår er mer enn nok for meg! Hvor langt er du på vei?Det var ikke så veldig mye vi fikk sett idag utenom ett hjerte og en plommesekk. Så ikke fosteret noe særlig detaljert.
Jeg var på TUL i går, 8+1 målte gyn til.Jeg kom også just hjem fra UL egentlig pga jeg skulle sjekke noen cyster, men fikk et lite glimt av en liten bønne med hjerte som slo målt til 8+2! En dag tidligere enn egen beregning skjønner gleden din!! Så letta jeg også
Har hørt tidligere at hvis man ser er hjerte slå i uke 8, er sjansen for spontanabort like liten som uke 12.. Noen som vet?
Det er odds jeg kan likeJeg var på TUL i går, 8+1 målte gyn til.
Jeg spurte om prosentvis sjans for spontan abort. Og hun sa at det var 2-3% sjanse for meg nå. Og under 1% så fort jeg bikka 12 uker