BareMona
Glad i forumet
Er så glad for alle tegnene kroppen gir meg på at jeg har ett lite liv under hjertet!
For de timene på natta jeg ikke får sove, doturene i svime hvor puppene verker og jeg må holde de fast for å klare å tisse! Haha
Den berømte lunta som aldri har vært lang, men som nå er kortere enn noen gang! Hehe stakkars menn som bor med gravide kvinner...
Stikkingen og strekningen som sier at ting i livmoren vokser
har dere vært i butikken og sett hvor store appelsiner faktisk er? Livmoren er så størrelse med en appelsin nå 
Og ikke minst fargen på brystvortene som har blitt mørkere. Det er ett tegn jeg har ventet skikkelig lenge på faktisk! Hihi jeg elsker å studere kroppen og finne forandringer!
Flere som ser forandringer fra dag til dag?
For de timene på natta jeg ikke får sove, doturene i svime hvor puppene verker og jeg må holde de fast for å klare å tisse! Haha
Den berømte lunta som aldri har vært lang, men som nå er kortere enn noen gang! Hehe stakkars menn som bor med gravide kvinner...
Stikkingen og strekningen som sier at ting i livmoren vokser
Og ikke minst fargen på brystvortene som har blitt mørkere. Det er ett tegn jeg har ventet skikkelig lenge på faktisk! Hihi jeg elsker å studere kroppen og finne forandringer!
Flere som ser forandringer fra dag til dag?