Ett lite bankende hjerte❤️

BareMona

Glad i forumet
Er så glad for alle tegnene kroppen gir meg på at jeg har ett lite liv under hjertet!
For de timene på natta jeg ikke får sove, doturene i svime hvor puppene verker og jeg må holde de fast for å klare å tisse! Haha
Den berømte lunta som aldri har vært lang, men som nå er kortere enn noen gang! Hehe stakkars menn som bor med gravide kvinner...
Stikkingen og strekningen som sier at ting i livmoren vokser❤️ har dere vært i butikken og sett hvor store appelsiner faktisk er? Livmoren er så størrelse med en appelsin nå :-)

Og ikke minst fargen på brystvortene som har blitt mørkere. Det er ett tegn jeg har ventet skikkelig lenge på faktisk! Hihi jeg elsker å studere kroppen og finne forandringer!

Flere som ser forandringer fra dag til dag?

Kjenner nok litt ekstra etter ja, men klarer liksom ikke finne noe :O
Det er så vagt at jeg kunne like godt ikke vært gravid, men testen lyver jo ikke :P
Går og kjenner etter og alle småting som kanskje kan være pga spira blir tolket dit hen :D

Ja og brystvortene mine har "hovnet" opp litt også:) men den trøttheten kunne jeg klart meg uten asså...

Kjenner meg så igjen på doturene der jeg må holde puppene! Samme når jeg legger meg ned på senga etter å ha tatt av bhn.
Var hos fysio idag. Måtte ligge på magen. Auuu! Puppene mine :P

Disse store puppene er bare noe herk! Men nødvendige å ha for å få gitt de små mat etterhvert da ;-)

Hvem er inne på skjult forum? Jeg jobber hardt for å få tilgang der nå! Hahaha

Back
Topp